deling af internet : netexpress
Fra : Luffe

Dato : 06-02-02 17:50

jeg har delt mit internet igennem Win XP`s program deling af
internetforbindelse det virker sådan set fint lige bortset fra at com nr 2
ikke kan vise alle sider ?? det er godt nok ikke så mange sider men et eks.
www.yahoo.com det vil den ikke vise og også andre sider nogen der kan hjælpe
mig med det ?? er det mig der har sat det forkert op eller va ??alt andet
virker fint nok det er bare det med siderne den ikke vil vise

Fra : aaa

Dato : 07-02-02 10:18

"Luffe" <luffemand@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig med det ?? er det mig der har sat det forkert op eller va ??alt andet
> virker fint nok det er bare det med siderne den ikke vil vise

Ligner en Norton Firewall der driller; prøv at deaktivere den (hvis du har
den installeret) :)

Fra : Lasse Elbek

Dato : 07-02-02 12:10

"Luffe" <luffemand@12move.dk> wrote in message
> [...]
> mig med det ?? er det mig der har sat det forkert op eller va ??alt andet
> virker fint nok det er bare det med siderne den ikke vil vise

hmm, jeg har samme problem.

klient computerne kan fx. ikke se www.telmore.dk.
Jeg har ingen firewall eller andet sikkerhed kørende pt.

Jeg er også meget interresseret i en løsning.

(jeg har også prøvet at bruge wingate, og den kørte perfekt, men det ville
være rart,
at ikke skulle installere det, nu hvor det alligevel er indbygget i winxp)

/Lasse