sygate problemer
Fra : Peter T.

Dato : 06-02-02 16:49

Jeg afprøver ligenu sygate v4.2 mellem min stationære og min laptop. Jeg
har installeret server-versionen på min stationære og client på min laptop
og umiddelbart går alt fint. Jeg kan pinge forskellige adresser fra
laptoppen, men så er det faktisk også alt hvad jeg kan! Surf, ftp og andre
ting er åbenbart umuligt. Så efter at have kigget rundt på sygate's HP samt
i helpfilen, giver jeg op. Umiddelbart virker det som om at laptoppen lige
får hul igennem i et splitsekund ad gangen, inden der bliver lukket af igen.
Opsætningen er gjort efter bogen...

Nogen der kan hjælpe mig?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Peter T.

Dato : 06-02-02 20:16

"Peter T." <n@d.a> wrote in

> Jeg afprøver ligenu sygate v4.2

Hjælp er ikke nødvendigt. Jeg slettede alle spor efter programmet efter det
havde lavet totalt kuk i systemet....