3DFX wooodoo 3000 kort driver.
Fra : Bent Nielsen

Dato : 06-02-02 15:53

He
Findes der driver til dette kort hvis det ikke er SDD når kortet skal
bruges sammen med OS2 Warp XX

Da der er de eneste som har 3D driver til QNX RTSP. Så hvad er der til
OS2. Da 3DFX ikke mere har driver på deres side, så har jeg ikke set
nogen. Men det kan da sikker bruge gen gradd hvis der ikke er andre.

BN Http://Box2000.dk

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 06-02-02 20:32

On Wed, 6 Feb 2002 14:53:12, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> wrote:

> Findes der driver til dette kort hvis det ikke er SDD når kortet skal
> bruges sammen med OS2 Warp XX

Jeg tror aldrig, der er blevet lavet OS/2-drivere til 3DFX chips
(udover SDD, selvfølgelig).

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 06-02-02 23:00

Torsten Balle Koefoed skrev:

> Jeg tror aldrig, der er blevet lavet OS/2-drivere til 3DFX chips
> (udover SDD, selvfølgelig).
OK jeg har også lavet en test i den senste Warp med den driver som er
med fra IBM.

Den rykker da noget mere end den Gradd driver som jeg bruger på mine
andre S3 Virge kort.

PM benmark skifter fra 50-70 til 693 og dive fra ca 30 til 137. Da jeg
har flere S3 Virge, af forskellige chips set, så er de ikke helt ens.
Men hvad er din benmark ?? i 1200x1024 75 refresh i 16 bit farver eller
bedre.??

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 09-02-02 00:56

On Wed, 6 Feb 2002 22:00:04, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> wrote:

> [...]
> har flere S3 Virge, af forskellige chips set, så er de ikke helt ens.
> Men hvad er din benmark ?? i 1200x1024 75 refresh i 16 bit farver eller

Det kan jeg ikke lige overskue at teste nu. Du må undvære. Beklager.