En kat giver meget!
Fra : Helle Nielsen

Dato : 06-02-02 15:26

Jeg sidder her og forsøger at tegne da Buster, min hankat på 6 mdr, absolut
skal ligge lige oven på papiret! Gang på gang må jeg flytte den men nej...nu
har den altså bestemt sig for at ligge lige dér og så bliver det altså bare
ikke anderledes!
Buster er helt abnormt kælen og hvis den vil kæles med klatrer den altså
bare lynhurtigt op af vores krop/ryg/mave hvis vi f.eks står og laver mad!
Og så lægger den sig til rette på skulderen godt ind mod halsen og så har vi
altså bare at kæle den!! Er der nogen af jer andre der kender det?
Det samme om natten, så er der en evig slåskamp mellem den og jeg om HVEM af
os der skal have MIN hovedpude...nogengange tillader den dog at jeg får et
lille hjørne. Det underlige er at det altid er hos mig den vil sove og putte
og ikke hos min kæreste - hvordan kan det være? min kæreste er ligeså glad
for den som jeg er men nej "Putte hos mor er bedst!!" )

Det er så utroligt hvor mange glæder sådan en lille uldtot kan give synes
jeg. Den KAN være meget irriterende og lave mange ulykker som f.eks forleden
hvor den havde tænkt sig at sidde højt oppe i et træ i 21 timer (også om
natten) i blæst og kulde. Så er der de dersens rullegardiner - DE er bare
sjove at hænge og ikke mindst mors planter er sjove at gå amok på.
Skal der vandes blomster er den der også med det samme - hehe - i det hele
taget vil den gerne hjælpe til med det hele.

En lille hilsen herfra . Helle og Buster

Fra : Denise

Dato : 07-02-02 10:05

Hej Helle
Tak for dejlig læsning, og de overskrift siger det hele, en kat giver meget.
Når vores Dino vil kæle, så kommer han også og lægger sig til rette helt
oppe ved hovedet og hvis han får lov så vil han kysse og nappe øre.
Blonde har meget med at komme op og stå og muffe og savle, så man
skal hele tiden tørre ham om munden, for ellers ryster han hovedet så
savlen flyver rundt. Derefter lægger han sig ned, men med måsen oppe
i hovedet på mig, så jeg lige må dreje ham en halv omgang.
Molly sætter sig ned foran og nedstirrer mig når hun gerne vil snakke,
og så må vi lige tage en sludder og en kæletur.
Vores er jo efterhånden gamle, Molly er 13 og de 2 drenge er 7 år, så
der sker ikke så mange ulykker mere, men de har absolut også taget
deres andel, da de var små .
Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-02-02 11:10

Denise,
Dino og Blonde skulle vel ikke være to Somali fra Zingara, Charlie Olsen
i Roskilde, vel? Hvis de er , har jeg kendt dem som helt små -
charmerende størrelser.
mvh Camilla

Fra : Denise

Dato : 07-02-02 13:40

Hej Camilla
Jo, det er dem fra Charlie, men de er jo vokset noget siden, men stadig
charmerende ).
Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-02-02 15:14

Som tiden dog går - hvor gamle er de nu?
mvh Camilla

Fra : Denise

Dato : 07-02-02 15:19

Hej Camilla
De bliver 7 år her den 20. april (mener jeg).
Dino vejer 7,5 kg og Blonde 4,5 kg - så Blonde slægter
jo moderen, der var meget slank, hvor faderen var ret stor
som jeg husker ham, som Dino.