Jeg stopper som vejleder
Fra : Hanne L

Dato : 06-02-02 14:42

Hej allesammen

Det er så længe siden, jeg har optrådt i dss, at jeg til nye
skribenter lige vil sige, at jeg er/har været vejleder her i
gruppen sammen med Henning.

Jeg har ikke passet "jobbet" længe og kan ikke bruge den
deraf følgende dårlige samvittighed til ret meget. Derfor
vælger jeg at stoppe nu.
Jeg får ikke læst alle indlæggene og dermed ikke fanget
smutterne, der skal vejledes for.
Jeg håber, der er en anden, som vil tage over.

Uvorne teenagere, ny kæreste og deraf mangel på tid er
de væsentligste årsager. Derudover har jeg oplevet at være
inhabil, og den situation har jeg ikke lyst til at komme i
igen.

Jeg glæder mig til at læse og skrive i dss igen af lyst og
ikke af pligt, som det kommer til at føles som, når man
ikke får passet sine ting.

--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 06-02-02 20:25

On Wed, 6 Feb 2002 14:41:58 +0100, "Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote:

jamen hej Hanne
så takker vi for så læneg det varerede
som jeg før nævnte - og har tale med andre om hvor o de var enige
forslår jeg Knud Gert Ellentoft overtager -
netop fordi han er præcis og upartisk - hvor Henning er pædagoisk &
toldmodig - jeg ivl godt tage de net ediktte diskusioner der skulle
komme i net ediketten - da de fleste af dem egenrtligt er saglige -
men bare lynch i mod nets sherifer i Dss - og det er jeg i al
beskedenhed ret go til - så med mindre Peder skulle vende tilbage
men er der andre der har forlsag eller samtygge så GI LYD :)

MvH
Bo

Fra : John Sahl

Dato : 06-02-02 21:32

"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah@c.dk> wrote in message news:gpu26uonuovvv0qtjgo6f7qi2rtqhjc873@4ax.com...
> jamen hej Hanne
> så takker vi for så læneg det varerede

Også en stor tak her fra..

> som jeg før nævnte - og har tale med andre om hvor o de var enige
> forslår jeg Knud Gert Ellentoft overtager -

Jeg synes Knud er et glimrende valg til netsherif!

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Henning

Dato : 07-02-02 09:08

"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> beskedenhed ret go til - så med mindre Peder skulle vende tilbage
> men er der andre der har forlsag eller samtygge så GI LYD :)

Jeg vil sætte pris på, at få en med-vejleder, så jeg ind i mellem
kan trække vejret og slikke evt. sår efter en tur som skydeskive
i dk.admin.netikette *GGG*

Såfremt Knud har overskud til dagligt at skimme DSS igennem
og er parat til ind imellem at stille sig "på øretævernes
holdeplads" kan jeg støtte Knuds kandidatur.

Hej Knud

Er du interesseret?
Har du lyst til, at skrive hvad du står for
i evt. vejleder-sammenhæng, så skribenter og
læsere i DSS ved hvor de har dig?

Fra gammel tid af, har vejlederne i DSS haft
et godt samarbejde, hvor vi "optrådte" som:
"den gode, den onde og den virkelige grusomme"
efter en 3 trins raket (Mig, sagde hunden, Tomas O.
og sidst Peder (i nævnte rækkefølge))
Når Peder trådte i kraft, blev kontoer lukket og
folk fyret fra deres arbejdsplads, indlæg slettet
med udbydernes accept.

Som vejleder har vi almindeligvis stor støtte af de faste,
garvede skribenter i DSS, når noget bliver futtet over
i netikette, ikke mindst Bo og FreYa, men også andre.

Hvis nogle "nye" vil vide hvad 3 trins raketten består af,
er det som følger:

1.
Vejledning i og om at overholde netikette regler

2
Ved at sidde vejledninger overhørig gives der
oplysninger om evt. konsekvens af at vælge at
fravige de gængse netikette regler og oplysning
om at der vil blive klaget til udbyder.

3
Klage til abuse afsendes, med hele diskussionens
korenspondangse vedhæftet.

MVH
Henning
Da denne tråd er OT i DSS, sættes der opfølgning
til: News:dk.snak.snik

Fra : Henning

Dato : 07-02-02 08:32

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen

Hej du dejlige Qinde

> Det er så længe siden, jeg har optrådt i dss, at jeg til nye
> skribenter lige vil sige, at jeg er/har været vejleder her i
> gruppen sammen med Henning.

Jeg takker dig med højagtelse for et godt
samarbejde, (også det usynlige for gruppen)
hvor vi har drøftet indbyrdes, hvad vi skulle
skrive for at få gruppen til at fungerer mest
harmonisk:
Du kom hurtigt efter det og har været en god
vejleder, der lynhurtigt kunne stå på "egne ben"
TAK Hanne!

> Jeg glæder mig til at læse og skrive i dss igen af lyst og
> ikke af pligt, som det kommer til at føles som, når man
> ikke får passet sine ting.

Det glæder jeg mig til, du er en pragtfuld kvinde,
med livserfaring og både lyst og mod til at dele
dine erfaringer med andre.
Man bliver klogere af at kende dig!

Kærlig Hilsen

Henning