Hvad hedder den sang??
Fra : Mads Lund

Dato : 06-02-02 14:33

Hejsa.

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind..!
Jeg har denne her sang på hjernen, men jeg kan hverken huske hvad den
hedder, eller hvem der spiller den...

Nu har jeg indfløjtet den og lagt den her:
http://www.madslund.dk/sang/

Lyt til den og hjælp mig. :)

- Mads

Fra : Studiet - Radio limf~

Dato : 06-02-02 15:27

He he. Ganske morsom indspilning.

Det er "Johnny & The Hurricanes" med "Red river rock" fra 50'erne. Ja den er
sgu gammel

mvh Claus

Fra : Lars Knudsen

Dato : 06-02-02 15:43

Mads Lund <usenet@madslund.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3rbaj$88b$1@sunsite.dk...
> Nu har jeg indfløjtet den og lagt den her:
> http://www.madslund.dk/sang/

Fuck off Roger Whitaker! Mads is the man!

/Lars

http://www.mindfly.dk
http://www.mp3.com/mindfly

Fra : HALLUM

Dato : 06-02-02 16:59

Jeg vil nærmest kalde det
"en-ud-af-kroppen-oplevelse" *S*

mvh. Hallum

Fra : CRH

Dato : 06-02-02 18:36

> Nu har jeg indfløjtet den og lagt den her:
> http://www.madslund.dk/sang/
>
> Lyt til den og hjælp mig. :)
>
> - Mads

Godt gået - det var fantastisk
--
Venlig hilsen
Carsten

Fra : Soren Trillingsgaard

Dato : 06-02-02 22:49

ROTFL

Weltklasse!!!

Mvh Søren

Fra : Carsten Buhl

Dato : 07-02-02 00:07

Hej Mads, totalt i orden fundet på på på

ret morsomt må jeg sige. Det lød som om du faldt over mikrofonen
til sidst. Jeg håber ikke du slog dig

prøv evt.
http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver/SID=491419684/pagename=/RP/CDN/FIND/alb
um.html/ArtistID=20TH+CENTURY%3A+50%27S+ROCK-+WHOLE+LOT+OF+SHAKIN+%5C+VAR/IT
EMID=1422481

Mvh Carsten Buhl

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 08-02-02 14:49

> Jeg er ved at gå ud af mit gode skind..!
> Jeg har denne her sang på hjernen, men jeg kan hverken huske
> hvad den hedder, eller hvem der spiller den...

Du har allerede fået svaret, så jeg vil kun suplere med at
fortælle, at Shu-Bi-Dua også har brugt den en enkelt gang, nemlig
som solo i nummeret "Rap Jul" (som ellers er på melodien til "White
Christmas")

> Nu har jeg indfløjtet den og lagt den her:
> http://www.madslund.dk/sang/

Nice - men ryg lidt mindre

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu