N6210 fejl.
Fra : Morten Thomsen

Dato : 13-01-01 16:31

Hejsa

Jeg har et temmelig irriterende problem.

Det går ud på at jeg ikke kan sende DTMF toner fra min 6210.
Hverken hvis jeg taster dem ind eller vælger menuen send DTMF...

Jeg har kigget og kigget på om jeg har misset en menu eller noget hvor
man kan slå det fra/til.

Det har virket 100% tidligere, med v3.01.

Jeg har fået den opdateret til v4.08 for et stykke tid siden, og jeg kan
ikke huske om det har virket siden? Men her i dag, hvor jeg lige skulle
tjekke tlfsvareren virkede det ikke.

Er der nogen der har haft lignende problemer?
Jeg snakkede med en sonofon gut som sagde at han havde haft en anden
kunde med samme problem. Men han fandt ihvertfald ikke selv ud af en
løsning og ved heller ikke om kunden gjorde.

Men der er vel ikke andet at gøre end at kaste telefonen efter en
forhandler og få dem til at kigge på det...

Ohh ja lige en ting mere SKOD!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh
Morten Thomsen

This Message was sent from Morten Kargaard Thomsen
Come visit me @ http://www.thomsenweb.dk
Why is Australian beer served cold? So you can tell it from urine...

Fra : JK

Dato : 13-01-01 17:21

Hej.

Det virker heller ikke på min mere. Det startede 31/12-2000 klokken præcis
0:00. Så det må være en fejl i softwaren på Nokia 6210.

Jesper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-01 19:01

> Det virker heller ikke på min mere. Det startede 31/12-2000 klokken præcis
> 0:00. Så det må være en fejl i softwaren på Nokia 6210.

Heh,,,

År 2001 problem?

Det virker på min,, men har også den omtalte gamle version 3,01

Fra : Morten Thomsen

Dato : 14-01-01 20:55

JK wrote:

> Hej.
>
> Det virker heller ikke på min mere. Det startede 31/12-2000 klokken præcis
> 0:00. Så det må være en fejl i softwaren på Nokia 6210.

Det er da noget rigtig skod...

men jeg vil da prøve at få den opdateret til v4.27 og se om det hjælper
noget...

Fra : Jakob V

Dato : 14-01-01 19:23

newbie spørgsmål:
> Det går ud på at jeg ikke kan sende DTMF toner fra min 6210.
> Hverken hvis jeg taster dem ind eller vælger menuen send DTMF...

Hvad helvede er DTMF toner??

Mvh. Jakob V

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 14-01-01 19:37

On Sun, 14 Jan 2001 19:23:04 +0100, "Jakob V" <jakobv@excite.com>
wrote:

>Hvad helvede er DTMF toner??

Tal pænt, og lad være med at stille dumme spørgsmål.

<URL:http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Search_Results_Exact/1,282033,,00.html?query=dtmf>
--
Per K. Nielsen

Fra : Jakob V

Dato : 14-01-01 22:39

> Tal pænt, og lad være med at stille dumme spørgsmål.

Fair nok. Jeg hader bare siddet og skumlet ned i min N6210 manual i et
kvarters tid og intet fundet...og var temmeligt frusteret. Det skal ikke ske
igen (far).

<URL:http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Search_Results_Exact/1,282033,,00.h
tml?query=dtmf>

takker. Men jeg har nu stadig ikke forstået det. Hvad er der galt. Er det
tastetoner vi snakker om?

Mvh. Jakob V

Fra : Morten Thomsen

Dato : 14-01-01 23:59

Jakob V wrote:

> takker. Men jeg har nu stadig ikke forstået det. Hvad er der galt. Er det
> tastetoner vi snakker om?

Det er de toner som telefonen sender når man trykker på tasterne.
F. ex. hvis jeg vil aflytte min telefon svarer skal jeg trykke 7 for at
høre beskederne, men den sender ikke nogen lyd. Og hver tast har jo så
en forskellig lyd.

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 15-01-01 12:41

On Sun, 14 Jan 2001 22:38:41 +0100, "Jakob V" <jakobv@excite.com>
wrote:

>Fair nok. Jeg hader bare siddet og skumlet ned i min N6210 manual i et
>kvarters tid og intet fundet...og var temmeligt frusteret. Det skal ikke ske
>igen (far).

Det er så i orden min søn.

Jeg var nok lidt hård, men www.whatis.com er under alle
omstændigheder et godt sted at læse om tekniske ting, man ikke
lige har fod på.
--
Per K. Nielsen

Fra : :-\)