Ericsson T20S spørgsmål
Fra : Mr. Nobody

Dato : 13-01-01 13:11

Hej jeg har lige købt en Ericsson T20s men jeg kan ikke helt finde ud af at
side Wap til,kan nogen hjælpe mig der ?.Og kan det være rigtigt at man kun
kan få en klik lyd når man modtager en SMS.Hilsen og på forhånd tak Jesper.

--
Hilsen
Mr. Nobody

Fra : Jacob

Dato : 15-01-01 13:54

Ang. opsætningen skal du nok ringe til dit selvskab. Det gjorde jeg!!
Men har du sonofon kan du finde den på deres hjemmeside.

og jo du kan nøjes med klik på beskeder.
Du går simpelthen in under opsætning (genvej 4), Lyde og alarmer (1),
Meddel. alarm (7)

MVH
Jacob

Fra : Jens Fup

Dato : 24-01-01 23:45

Hej Jacob og Mr. Nobody

På min T20 kan jeg, samme sted som Jacob beskriver også vælge "TONE"
og det er den velkendte høje hyle-tone som i de gamle Ericsson
telefoner.

Chris Kristensen alias
jensfup@get2net.dk
ICQ:7190590