Nokia 3310 vis nummer?
Fra : Morten Jensen

Dato : 13-01-01 12:16

For 2 dage siden købte jeg en ny 3310 og oprettede samtidig Sonofon Variant
abb.
Men mit problem er at den vil ikke vise nummeret på personen der ringer til
den !
Der står bare kald.

Man skal da ikke ringe til Sonofon og fortælle dem at man gerne vil have vis
nr. ??!!

Fra : Kaunda

Dato : 13-01-01 13:25

"Morten Jensen" <Mortenbj@image.dk> skrev i en meddelelse

> Men mit problem er at den vil ikke vise nummeret på personen der ringer
til

Det kommer om nogle dage.
Du skal lige registreres i deres system.

Mvh Kenneth

Fra : John R. Jensen

Dato : 13-01-01 13:24

Jeg _tror_ at sonofon har glemt at aktivere "vis nummer". Hvis den der
ringer, ikke er interesseret i at du skal kunne se hvem det er, skriver den
nemlig "Hemmeligt nummer"

Så ring til sonofon og få dem til at rette det, for det er jo incl. i
abbonnementet...

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen