Nyt glas på Nokia 5110
Fra : René H. Nielsen

Dato : 13-01-01 11:26

Hej!
Jeg skal have nyt display på min Nokia 5110. Jeg har prøvet at købe hos T
Hansen, men det jeg fik hjem virkede ikke. Man kunne kun se det halve af
teksten i skærmen.
Skal man godt nok ind over Telebutikken og give deres megahøje pris for at
få skiftet display, eller har i et bedre bud?

Mvh. Rene

Fra : John R. Jensen

Dato : 13-01-01 13:31

Er du sikker på at du har sat "ledningen" fra printkortet til displayet
rigtig på ?

Det er meget vigtig at den sidder helt præcist ! og det må absolut IKKE være
fedtfingere på kontaktfladeren, ellers virker hele displayet ikke !

Det er iøvrigt denne "ledning"(ligner mest af alt et lille stykke gummi 10mm
x 3 mm, sådan ca.), der har voldt problemer i de første versioner af 5110'er
(og vist nok også 6110). Jeg fik skiftet min efter ½ år. Displayet havde det
med ikke at virke, hvis man trykkede for hårdt på tasterne eller på
displayet.

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : René H. Nielsen

Dato : 15-01-01 15:24

Hej!

"John R. Jensen" <xylo313@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er du sikker på at du har sat "ledningen" fra printkortet til displayet
> rigtig på ?

Det kan selvfølgelig være det er der hunden ligger begravet.
Nu var det min kærestes telefon og jeg var ikke til stede, men hendes far
plejer at kunne sådan noget.
Jeg vil dog sende dit svar videre.
Mvh. Rene