ARGH Freja væsser klør
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 06-02-02 10:35

Hej NG

Jag nu har jeg fået et problem med den kære Freja. Hun har fået den ide at
når jeg ikke er hjemme så kan hun da væsse klør hvor det passer hende! Jeg
kan ikke lade sammenfoldede håndlkæder ligge så væsser hun i dem. Kommer hun
i nærheden af sengen er det stræklagnet der bliver flænset på bedst fredie
kruger stil ( der er røget 2 på den måde) det er dog løse med at hun ikke er
tilladt i soveværelset alene. Og i går var det så vores gæstemadras det gik
ud over. det skal lige soges at hun har sit eget kradse bræt som hun bruger
flittigt samt alle de træer hun har lyst til udedørs. når jeg er der bruger
hun kun kradsebrætted men når hun er alene så mener hun at hun da kan bruge
div møbler oa. Hjælp, jeg er lidt træt af at få ødelagt alt muligt af den
lille terorist Freja

Mvh Tina (og freja der lige nu øver sig i at se ud som en ngel *G*)

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-02-02 21:54

Har du mulighed for at sætte nogle flere kradsebrædte op indendøre?
Du siger hun er vant til at kradse på træerne udenfor, så jeg tænkte hun
har brug for flere kradsemuligheder indenfor også.
mvh Camilla

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 07-02-02 19:57

Jeg har et som hun bruger flitigt og nej jeg har ikke mulighed for flere.

Mvh tina