Jeg har 3 tusser
Fra : Neanderthalz

Dato : 06-02-02 10:19

Jeg har 3 tusser at gøre godt med, hvad skal jeg

vælge nyt grafikkort eller CPU. Eller noget helt

andet ?.

Operating System: Microsoft Windows XP

Processor: AMD Athlon(tm) @ 1.27GHz 266 FSB

Internal Clock: 1.27GHz

Internal Clock Maximum: 1.27GHz

External Clock: 100MHz

Graphics Card: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Total Physical Memory: 768MB

Motherboard Manufacturer: Gigabyte Technology Co. Ltd.

Motherboard Model: 7ZMMH.

MVH.

NE.

PS. Xer med edb.hardware.grafikkort.

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 06-02-02 12:17

Brug dog de 3 tusser på en tur i byen istedet for.

/Lars

Fra : Deaster

Dato : 06-02-02 13:31

"Neanderthalz" <neanderthalz@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har 3 tusser at gøre godt med, hvad skal jeg
>
> vælge nyt grafikkort eller CPU. Eller noget helt

Hvis du ikke oplever nogen hastighedsproblemer, ville jeg klart vente. Det
er jo en udemærket computer.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Søren Christensen

Dato : 06-02-02 13:35

> Jeg har 3 tusser at gøre godt med, hvad skal jeg
> vælge nyt grafikkort eller CPU. Eller noget helt
> andet ?.

Hvad med at rykke det lorte grafikkort af helvede til og købe et GTS med
DDR-ram istedet?
> Graphics Card: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
De penge der er tilovers efter operationen kan du jo give til mig for det
gode råd.

De var sq hurtig væk de 3 tusinde

/Søren

Fra : Andrew

Dato : 06-02-02 14:29

Køb et Geforce 2 TI med 64 MB DDR ram og TVout for 1 tusse!

Vent med at opgradere din cpu, den er jo mere end fin!

Mvh Anders

Fra : Neanderthalz

Dato : 06-02-02 16:43

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Køb et Geforce 2 TI med 64 MB DDR ram og TVout for 1 tusse!
>
> Vent med at opgradere din cpu, den er jo mere end fin!
>
> Mvh Anders

Øv, har lige "banket" et Radeon DVI / TV-OUT Retail i PCen.
Men er det ikke ok at den køre 275/275 Mhz !!
skal jeg så købe en bedre CPU ??.

Fra : Andrew

Dato : 06-02-02 19:19

Hvilket Radeon kort er der tale om?

Fra : Neanderthalz

Dato : 06-02-02 21:12

> Hvilket Radeon kort er der tale om?

8500

Fra : Andrew

Dato : 06-02-02 22:52

Det er et godt kort, men måske skulle du have researched lidt mere inden at
du sprang ud i et 2000-kroners køb ?! :-/

Mvh Anders

Fra : Jens jensen

Dato : 06-02-02 17:24

"Neanderthalz" <neanderthalz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har 3 tusser at gøre godt med, hvad skal jeg

ja bare det var mig.

ja her er nogle foreslag

1. køb en 21" skærm
2. lav noget raid med et par store 80gb Hd
3. køb et nyt kabinet og MOD det til ukendelighed
4. køb et dvd drev og en masse film
5. et par ordentlige højtaler og en mega woffer
6. 20 blæser og prøv at få dit kabinet til at svæve 10 cm over bordpladen.
7. find en 486 og få den til at køre quake3
8. et deligt stort radeon 8500 deluxe.

--
MVH Jens Jensen

Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!
Dark Helmet: I knew it, I'm surrounded by assholes
Dark Helmet: Keep firing assholes!!

Fra filmen SpaceBalls.

May the Swartz be with you.

Jens Jensen.

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 07-02-02 01:39

> 1. køb en 21" skærm

Da ikke for 3000,-. Det kan der ikke komme noget godt ud af.

> 2. lav noget raid med et par store 80gb Hd

Dårlig ide. For stor usikkerhed.

> 3. køb et nyt kabinet og MOD det til ukendelighed

En superko kunne da være sej

> 4. køb et dvd drev og en masse film

Eller en almindelig DVD afspiller. Jeg bruger aldrig mit DVD drev til
andet en film, og jeg ønsker lidt at jeg havde købet en alm. afspiller,
så jeg ikke skulle tænde min computer og rode med tv-out hver gang jeg
vil se en film. Desuden giver en alm. afspiller typisk en pænere billede
og bedre lyd.

> 5. et par ordentlige højtaler og en mega woffer
> 6. 20 blæser og prøv at få dit kabinet til at svæve 10 cm over
bordpladen.

Med den rigtige musik, kan wooferen sagtens klare dette

Og så behøver man ikke bekymre sig om at computeren larmer.

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : Neanderthalz

Dato : 07-02-02 13:22

"Jens jensen" <jens_l_j@__NOSPAM__anarki.dk> skrev i en meddelelse
> "Neanderthalz" <neanderthalz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> ja bare det var mig.
>
> ja her er nogle foreslag
>
> 1. køb en 21" skærm
Det har jeg.
> 2. lav noget raid med et par store 80gb Hd
Ja klart.
> [...]
Det har jeg.
> 6. 20 blæser og prøv at få dit kabinet til at svæve 10 cm over bordpladen.
Det prøver jeg så.
> 7. find en 486 og få den til at køre quake3
Kan ikke/vil ikke.
> 8. et deligt stort radeon 8500 deluxe.
Det har jeg.

;)