Ny mobi, T28?
Fra : Qnoice

Dato : 13-01-01 02:10

Hejsa
Jeg har kikket lidt på en ny mobiltelefon, og jeg syns at T28 syntes
fornuftig og i den rette størrelse, så jeg ville høre om der er nogle der
har nogle erfaringer med den, eller bare noget i vil nævne om den. Tak

--
-> Casper - Taffi <-

Fra : jan steen sørensen

Dato : 13-01-01 07:13

Hej Casper

Det er en rigtig fornuftig pris du får den til idag.

Jeps, jeg er personlig mest glad for T28s - den kan du nemt tage med
overalt, min erfaring er at det er den telefon der "hænger bedst fast i
nettet" - færre afbryddelser, det er den telefon der har den bedste
mikrofonlyd (betyder renere lyd hos modparten), og opsamler færrest mislyde
og undertrykker mest effiktivt omgivelsesstøj.

Bemærk den begrænsede tale/standbytid i forhold til andre (større)
telefoner - men glæd dig over at den KUN tager 1 time at oplade 100%.

Jeg bruger dagligt også både Nokia 6210, samt Ericsson R380 (har WAP) -
disse telefoner, med deres høje kvalitet, har også deres helt klare
fordele - det afhænger jo af hvilket behov du har, men som sagt så følger
T28s mig alle steder - det er den jeg kan træffes på altid.

Du vil også hurtigt blive vant til menu systemet (dog ikke helt så nemt som
Nokia) og de esktra features T28s har.

Go fornøjelse - Jan

Fra : Carl Rasmus Astrup B~

Dato : 13-01-01 11:36

Det er dog værd at bemærke, at menuerne er langsomme, men man kan vænne sig
til det, ellers
er det en lækker tlf.

--
Mvh. Crab
Volvo Amazone Sælges:

Fra : Thomas Bai Andersen

Dato : 13-01-01 11:53

Hej

Jeg har selv haft en T28'er, men kun i 2 måneder da den var MEGET langsom
i menuerne. Det kan godt tage en 5-6 sekunder fra du trykker læs SMS,
til at SMS'en er kommet frem. Desunden syntes jeg at lyden var for
dårlig, især når man tænker på prisen(2000 kr. dengang), og at det var
deres topmodel. Jeg har efterhånden haft mange mobi'er fra mange
forskellige producenter, og T28'eren ligger sammen med Philips Fizz helt
klart i bunden af min list, hvorimod Nokia 8210, Nokia 3210 og Bosch 738
ligger i toppen.

T28 pluser og minuser.

Plus:
Størrelsen
Front klappen

Minus:
Displayet (kun 3 linier)
Standby tiden
Menuen
Antennen
Lyden

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-01-01 15:52

Hej....

"Qnoice" <taffi@get2net.dk> wrote:

>jeg ville høre om der er nogle der
>har nogle erfaringer med den, eller bare noget i vil nævne om den. Tak

Jeg kan tilslutte mig de øvrige indlæg omkring T28s (som idag kan købes
til kr. 995,-) Jeg er dog ikke enig i at lyden er dårlig som én
skriver, faktisk syntes jeg den er meget fin, og volumen kan skrues
meget højt op.

Til gengæld undrer det mig at ingen klager over den forb...... klap ! -
Selvsamme klap var årsag til at jeg solgte min T28s efter ca. 3 uger,
den er på det nærmeste umulig af flå op når telefonen ringer (jo,
jeg huskede at trykke på knappen) - og af en række andre indlæg har jeg
fornemmelsen af at det modsatte er tilfældet når den med tiden blir'
lidt slidt, så kan den ikke holde lukket - Og da klappen er "aktiv" er
der jo ikke så smart.

Og endelig, hvis du hører til dem der føler sig utryg ved
radioudstrålingen fra telefonen, er det måske værd at bemærke at T28s
netop er blevet målt til at være den mest "strålende" telefon på
markedet.

Men ser man bort fra ovenstående, så er det en rigtigt god telefon.
--
M.v.h. Ole

Fra : Qnoice

Dato : 16-01-01 14:11

> [...]
> fornemmelsen af at det modsatte er tilfældet når den med tiden blir'
> lidt slidt, så kan den ikke holde lukket - Og da klappen er "aktiv" er

Det lyder som noget rod, jeg var nede i en forretning og høre dem ad, ham
der stod dernede, grinede da jeg spurgte om klappen ville blive et problem,
men han sagde da at det var det som der var "mest" galt med dem.. hmm :o/

> [...]
> markedet.
> Men ser man bort fra ovenstående, så er det en rigtigt god telefon.

En masse negative ting om tlf'n :o/ måske skulle man købe en 3310 istedet,
men T28 er bare så dejlig lille. Nå men det blier i den her uge jeg
bestemmer mig

Fra : Jacob

Dato : 15-01-01 13:53

Hejsa

Jeg har haft lånt en T28s noget tid og det er en fremragende telefon,
MEN....
Nu er der kommet en T20s istedet for og den endte jeg med at købe istedet
for. Hvad angår menuer osv. er den storset samme bortset fra at den er meget
hurtigere. batterierne holder dobbelt så langt tid. der er WAP, stemmestyret
opkald og flere funktioner, som ikke er på T28'eren.
Så jeg vil klart anbefalde dig at købe den istedet for.
Den koster kun 999.-

MVH
Jacob

Fra : Qnoice

Dato : 16-01-01 14:06

> [...]
stemmestyret
> opkald og flere funktioner, som ikke er på T28'eren.
> Så jeg vil klart anbefalde dig at købe den istedet for.

Tjo, men har du set størrelse på den? :o/ den er imo ret tyk, og det var ik
lige det jeg håbede på at købe, men jeg har da kikket på den, og den siger
mig intet. Det med stadby tid på T28 ved jeg godt er noget bras for at sige
det... men et extra batteri kan man vel altid købe? Selvom det bare bliver
en dyr ting 1499,- + 400? for batteri, så kan man næsten lige så godt købe
en 6210? Er lidt forvirret over hva jeg skal købe endnu.

Fra : Ulrich

Dato : 08-06-01 11:33

Tja...

T20s er da en meget fed telefon, men den er også både længere bredere, og
vigtigst af alt, over dobbelt så tyk.
Mht. til batterilevetiden, kan man købe et ekstrabatteri til T28s med hele
10 timer taletid!
Så hellere vælge T29 hvis det skal være en ny model.

MVH
Ulrich