HUSK Metallica Jam i Vega på lørdag
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 06-02-02 09:03

Her kommer lige en personlig og ubetalt opfordring til at smutte ind og høre
danske Metallica Jam i Vega i København på lørdag den 9. februar. Har kun
hørt bandet én gang før (på Tex i Kbh), men det var til gengæld en
fremragende oplevelse. Jeg følte mig helt hensat til Metallicas koncerter i
Kbh sidst i 80'erne. Dygtige musikere og glimrende sanger som næsten lyder
som Hetfield.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-02-02 19:38

Jesper Brogaard wrote:

> [...]
> danske Metallica Jam i Vega i København på lørdag den 9. februar. Har kun
> hørt bandet én gang før (på Tex i Kbh), men det var til gengæld en

Jeg har også kun hørt bandet én gang før (Forbrændingen i Albertslund).
Forfærdelig oplevelse.

> Jeg følte mig helt hensat til Metallicas koncerter i
> Kbh sidst i 80'erne. Dygtige musikere og glimrende sanger som næsten lyder
> som Hetfield.

Jeg følte mig hensat til jeg-ved-ikke-hvad. Ikke en solo blev udført uden fejl,
sangeren skreg mere end han sang og i det hele taget virkede det som om de kun
var dukket op for de gratis bajere.

/Robert

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 07-02-02 09:20

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fejl,
> sangeren skreg mere end han sang og i det hele taget virkede det som om de

Hm, mon det er det samme band vi har hørt? Er det længe siden du har hørt
dem - ka' de evt. være blevet bedre siden? Anyhoo, min oplevelse i Tex
sidste år var i hvert fald god - så jeg gi'r dem lige et lyt mere

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-02-02 18:13

> Hm, mon det er det samme band vi har hørt? Er det længe siden du har hørt
> dem - ka' de evt. være blevet bedre siden?

Det er vist et par år siden så vidt jeg husker.

> Anyhoo, min oplevelse i Tex
> sidste år var i hvert fald god - så jeg gi'r dem lige et lyt mere

Jamen jeg vil skam ikke udelukke de bare har haft en dårlig dag. Men hold k...
hvor var det ringe.

/Robert

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 11-02-02 16:47

> Det er vist et par år siden så vidt jeg husker.

> Jamen jeg vil skam ikke udelukke de bare har haft en dårlig dag. Men hold
k...
> hvor var det ringe.

Vil lige melde tilbage at koncerten i lørdags var aldeles fremragende!
Bandet spiller sangene ualmindeligt godt og de er meget tro mod
originalerne. Selv sangerens stemme (og attitude) er meget lig Hetfield.
Hvis du ka' li' Metallica, specielt Ride, Master, Justice og Black Album,
sku' du gi' dem en chance til. De spiller jævnlig i Tex www.tex-rock.dk.