P.S.
Fra : Engilbertsdottir

Dato : 06-02-02 08:58

Øhhh... Hjæælp

Jeg har lige købt en skøn hanmis men men men ...*suk* den tidligere ejer har
ikke været så godt til at passe pelsen på maven så den er en stor knude...
Han har oz meget pels.

Nogle der har gode råd til hvordan jeg kan få dem væk uden at babere ham?

Hilsen

Lotte ( he he Mette Rahm nu har jeg skrevet hele 2 gange )

Zuzet's Norske Skovkatte
Home: http://www.zuzet.dk
Mail: lotte@zuzet.dk
Tlf: (+45) 2625 0771 & (+45) 5576 7680

Fra : Birgitte

Dato : 06-02-02 13:06

Hej Lotte
Jeg har lige købt en skærekam, det hedder den nok ikke, men men...
Den er ca. 4 cm. bred, kammens tænder går i en bue.
Der er kun skær i buens midte, så du kan ikke skære katten.
Man bruger denne kan ved dulder, den ligesom skære dulderen i stykker så du
med en alm. kam lettere kan rede pelsen.
Hvorfor det er vigtig at den ikke er bredere er fordi, den nemt skal kunne
komme ind i lysken, armhulen osv.
Min dyrlæge bruger den ved udredning af katte, så kattene beholder så meget
af deres egne pels som mulig.
Når katten er udredt, er det bedst at få den vasket, og ligesom starte
forfra med at pleje den som du plejer.
Håber du forstår denne besked.
Mange missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Engilbertsdottir

Dato : 06-02-02 17:22

Hvor har du købt den kam henne?? Lyder som en god ting at købe

Hilsen

Lotte

--
-------