Sean Bean "spoiler?"
Fra : Peter Fleinert

Dato : 06-02-02 01:17

Har lige set Don't Say a Word.
Filmen var ikke det helt store, men der var trods alt en ting der fik mig
til at spekulere.
Endu en film hvor Sean Bean spiller skurk. Jeg lagde derefter hovedet i blød
og ville finde frem til en film hvor Sean Bean IKKE er skurk/ ond. Der er
selvfølgelig LOTR, men der er han jo heller ikke helt fin i kanten.
Ellers tæmker jeg på film som Patriot Games, Goldeneye, Ronin, The Field og
Scarlett (okay, det er en TVserie).
Kan det virkelig passe at den eneste film hvor han er "the good guy" er Anna
Karenina?
Jeg har ikke set film som Bravo Two Zero, Airborne og Essex Boys så der er
en chance for jeg har misset en "god" Sean Bean.
Desuden kan det godt irritere mig en smule han altid er ond, da hans roller
kommer til at virke meget stereotype, synd da jeg mener han er en dygtig
skuespiller.
Er der andre der tænker det samme?
Jeg tror lige jeg starter en ny tråd med noget lignende.
Peter.