Gamle indlæg
Fra : Flemming Bay

Dato : 06-02-02 00:27

hvordan henter jeg gamle indlæg?

--
Med venlig hilsen Flemming Bay

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-02-02 21:39

"Flemming Bay" <baystitz@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3c606a56$0$228$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> hvordan henter jeg gamle indlæg?
>
> --
Da denne gruppe er forholdsvis ny, burde alle indlæg være kommet frem, da du
startede dit abb, hvis du startede med at vælge, at du skulle hente alle
brevhovederne. Der er visse udbydere, som ikke har indlæggene liggende ret
længe, og så er de væk.
Hvis man ved hvilket indlæg man leder efter, kan man søge efter det på
google under grupper.
Hvis man får startet sit abb forkert, kan man ophæve det, og derefter starte
et nyt. Så henter den alle indlæggene igen.

Kurt

Fra : sten basbøll

Dato : 09-02-02 09:30

"Kurt B. Andersen" <kurta@iname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
starte
> et nyt. Så henter den alle indlæggene igen.

vi har tiscali og fik i sidste opdatering ca. 400 indlæg ind, og har nu 315
men der har jo været mange flere. - var der ikke nogle der roste sunsite -
skulle være bedre ? ku man gentage adr. til den ?
sten

Fra : PHK

Dato : 09-02-02 13:20

"sten basbøll" <sogs@image.dk> skrev i en meddelelse

> vi har tiscali og fik i sidste opdatering ca. 400 indlæg ind, og har nu
315
> men der har jo været mange flere. - var der ikke nogle der roste sunsite -

Jeg har 365 på sunsite, jeg startede med at samle dem fra starten, så jeg
ved ikke hvad en rescan kan finde frem.

--
_
|_|

Fra : sten basbøll

Dato : 09-02-02 15:54

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:a43484$eh$1@sunsite.dk...

> [...]
> 315
>
> Jeg har 365 på sunsite, jeg startede med at samle dem fra starten, så jeg

Med fare for at blive upopulær fortsætter jeg i tråden. Og fandt noget et
andet sted og i anden anledning, så lad det komme først - et tip ;.
Spørgsmål af denne art hører egentlig til i
dk.edb.Internet.software.mail+news.outlook-ekspress
Nå det var det - men jeg så et sted i egne indstilleger at "outlokke" selv
sletter indlæg efter instillet antal dage. Så derfor....
Og det gør serveren altså også. Men det er lidt kryptisk. Men tænk hvis
flere års indlæg vælter ind når man klikker på !
Over and out....

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-02-02 00:43

> Over and out....

Lige en kort bemærkning til. Når man skal synkronisere sin gruppe vil antal
indlæg, som den henter afhænge af, hvordan man gør. Under Funktioner -
Indstillinger -Læsning i Outlook express, kan man sætte antallet af
brevhoveder, den skal hente. Vist nok fra 0 og op til 1000.
Hvis du har fået en ny gruppe at følge med i og klikker på den, henter den
det antal, som står ovenstående sted.
Hvis du derimod vælger Funktioner - Synkroniser alle, så vil den hente alle
de indlæg, som ligger på serveren. Det afhænger så af, hvor længe udbyderen
lader dem ligge.
Bemærk, at hvis først man har klikket på gruppen og hentet f.eks. 300
indlæg, så vil den efterfølgende Synkroniser alle ikke hente flere, idet man
ved at klikke på gruppen, har anmodet om, at man kun får de sidste 300
indlæg. Det er en god metode til at undgå at hent f.eks. 10.000 indlæg, som
der ligger på visse servere i de meget aktive grupper.

Kurt