Svar fra Telmore
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-01 18:19

Hejsa!

Hmm, mystisk :) Jeg svarede på et tidspunkt i en tråd her i gruppen
(d. 20. dec), og fik idag en mail fra Telmore..

>Vi kan desværre ikke oplyse hvornår priserne bliver reguleret, heller ikke til hvilket
>niveau, men afhængig af kunde tilgangen, vil prisen blive reguleret til et niveau der
>matcher de besparelse vi kan opnå ved stordrifts fordele. Indtil videre er tilgangen
>overordentlig acceptabel, så vi regner faktisk i øjeblikket på nogle nye tiltag.

Fint nok, jeg undrede mig bare lidt, jeg havde såmænd ikke sendt det
til dem selv, her er det oprindelige indlæg:

> Har du en kilde? Det lyder da dejligt, men hvor har du det fra?

Telmore følger åbenbart aktivt med i gruppen, dejligt :) Og vi glæder
os da til de nye tiltag samt prisreguleringen (hvis den peger den
rigtige vej :)
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-01-01 23:57

Hej Lasse

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Telmore følger åbenbart aktivt med i gruppen, dejligt :) Og vi glæder
>os da til de nye tiltag samt prisreguleringen (hvis den peger den
>rigtige vej :)

Se Frank's svar højere oppe i denne NG
--
M.v.h. Ole

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-01-01 00:00

Ole Rasmussen skrev:

>Se Frank's svar højere oppe i denne NG

Jeg har ikke noget indlæg fra Frank liggende, jeg gemmer kun indlæg i
3 dage. Kan du evt. give mig en Message-ID, eller gengive indlæget? -
tak.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Flemming

Dato : 13-01-01 00:07

> Jeg har ikke noget indlæg fra Frank liggende, jeg gemmer kun indlæg i
> 3 dage. Kan du evt. give mig en Message-ID, eller gengive indlæget? -
> tak.

Der news:vhw76.1091$dK2.45658@news010.worldonline.dk

Mvh. Flemming

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-01-01 00:35

Flemming skrev:

>Der news:vhw76.1091$dK2.45658@news010.worldonline.dk

Øv:
Unable to find the message with ID
"vhw76.1091$dK2.45658@news010.worldonline.dk"

Jeg kan heller ikke finde den på deja.com
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-01-01 00:40

>Jeg kan heller ikke finde den på deja.com

Jo jeg kan, huskede lige, at man skal huske <> omkring når man taster
dem ind på http://www.deja.com/forms/mid.shtml

- tak!
--
venligst