Jeps så er den gal igen...
Fra : Hans-Jacob

Dato : 05-02-02 22:54

Der er en hel del der skriver og spørger om hvor visse numre kommer fra ex.
12345 = dingelink.dk osv
Er der nogle der ved hvor man kan få sit navn skrevet istedet for et nummer
(ikke coolsms' service de sender et nummer der snyder telefonen ikke
bogstaver) Der står når jeg modtager den:
xxxxx siger: bla bla bla bla
x'erne er navnet... og bla bla er teksten der står altid siger: imellem navn
og tekst...
Som sagt står modtagerens nummer som bogstaver og ikke som tal......
Det drejer sig om gentagne gange at have fået beskeder og det kunne jo være
rart hvis man kunne se hvem der har sendt den HVIS nu siden har en
tilmeldelses service

Fra : Nick Christensen

Dato : 06-02-02 03:01

> Som sagt står modtagerens nummer som bogstaver og ikke som tal.

Jeg mener det har været oppe og vende før. Og der er vist ikke så meget at
gøre ved det når det bare som en masse forvirrende tal og bagstaver.

Var det ikke SONOFONs mailgate der stemplede dem med alt det volapyk?

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-02-02 11:50

> gøre ved det når det bare som en masse forvirrende tal og bagstaver.
Jeg tror du har forstået mit spørgsmål forkert:
Jeg har fået en sms l hvor afsenders navn står i displayet og jeg har ikke
afsenders navn i telefon bogen dermed kan det jo ikke være coolsms.dk først
i beskeden står afsenders navnb igen og derefter "siger:" dvs: hvis vi siger
afsender heddder Mobiltelfon og han/hun skriver hurra jeg har fødselsdag
bliver det til:
"Mobiltelefon siger: hurra jeg har fødselsdag" der er ikke nogen reklame
eller noget andet pjat bare teksten......

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 06-02-02 12:07

> Jeg har fået en sms l hvor afsenders navn står i displayet og jeg har ikke
> afsenders navn i telefon bogen dermed kan det jo ikke være coolsms.dk
først

Bare lige en tanke. Det er ikke fordi du kigger i telefonens hukommelse og
nummeret ligger på sim-kortet? (eller omvendt) Hvad står der i selve
beskeden til sidst hvor der normalt står afsendernummer og navn?

Hygge...
Daniel

Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-02-02 12:15

> nummeret ligger på sim-kortet? (eller omvendt) Hvad står der i selve
> beskeden til sidst hvor der normalt står afsendernummer og navn?

Nej på min fon kan jeg se både sim og telefon hukommelse på samme tid
og når jeg prøver på at gemme nummeret i telefonbogen skriver den "der er
ikke noget nummer" så det er kun bogstaver der er blevet sendt ikke nogle
numre (som det jo plejer at være...)

Mvh.
Hans-Jacob