Hvad snakker du om?
Fra : SonofonoS

Dato : 05-02-02 23:05

Hej NG

Jeg sidder her med et lille problem, som jeg håber nogle af jer kan hjælpe
med...

I sangen "Min store kærlighed" på pladen "Hvad snakker du om?" med Anden,
synger han omkring 45 sekunder inde i sangen:

Pisken smælder - du gi'r et lille hvin.
Jeg har kun ????? - men du er min.

Hvad er det han synger??? Alvar eller hva'? :)

Kan sgu ikke høre det men det er sikkert et mærke på hesteudstyr eller sådan
noget.

Jeg er bare lidt nysgerrig.

Med venlig hilsen

SonofonoS

ICQ# 106382939

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 05-02-02 23:33

"SonofonoS" <henrik-lene@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Pisken smælder - du gi'r et lille hvin.
> Jeg har kun ????? - men du er min.
>
> Hvad er det han synger??? Alvar eller hva'? :)

Hehe...Alvar..nøh, han synger såmænd da "halvpart" (c:

Stort nummer i øvrigt

Fra : SonofonoS

Dato : 06-02-02 14:47

Oooohhhh - Tak. Det var sgu ikke til at høre... :)

SonofonoS