kurosawa på tv2 zulu..
Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 05-02-02 22:46

jeg vil bare lige sige at der nu(startet 22.30) er filmen Kagemusha af
kurosawa.

/skjoldan

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 06-02-02 13:25

"Jonas Skjoldan" <dsl4769@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> jeg vil bare lige sige at der nu(startet 22.30) er filmen Kagemusha af
> kurosawa.

Jeps, endelig viser Zulu en film, som er interessant, og straks skal den
henvises til sent om aftenen, hvor man efter ca. 1 time falder i søvn.

Fedt.....

Thomas

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 06-02-02 14:15

Hej

Thomas Mouritsen wrote:
> Jeps, endelig viser Zulu en film, som er interessant, og straks skal
> den henvises til sent om aftenen, hvor man efter ca. 1 time falder i
> søvn.

Æhmm, da TV2 sendte den her for knap så længe siden, gjorde de det ca.
omkring klokken 2 så vidt jeg huske... 22.30 er da en ok tid for en
film, og hvis man skal meget tidligt op, så må man jo bånde skidtet ;)

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 06-02-02 14:26

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse

> Æhmm, da TV2 sendte den her for knap så længe siden, gjorde de det ca.
> omkring klokken 2 så vidt jeg huske... 22.30 er da en ok tid for en
> film, og hvis man skal meget tidligt op, så må man jo bånde skidtet ;)

Habe keine video.....

Desuden er det da ulovligt at optage på video

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 06-02-02 15:18

Hej

Thomas Mouritsen wrote:
> Habe keine video.....
>
> Desuden er det da ulovligt at optage på video

Tror jeg nu ikke har afholdt nogen fra noget før ;))

ER det desuden ikke tilladt? med de nye copyright regler, men de gælder
måske kun musik?...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-02-02 15:34

Ulrik Jensen skrev:

> ER det desuden ikke tilladt? med de nye copyright regler,
> men de gælder måske kun musik?...

Selvfølgelig er det lovligt at optage programmer i fjernsynet, og det
har det altid været! Naturligvis kun til privat brug, men det har intet
med de nye regler at gøre ...

Har I aldrig undret jer over, at videobånd er så hamrende dyre? En
klækkelig sum af købsprisen går til Copydan.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 06-02-02 16:04

Hej

Peter Bjerre Rosa wrote:
> Har I aldrig undret jer over, at videobånd er så hamrende dyre? En
> klækkelig sum af købsprisen går til Copydan.

Good point, men nu bånder jeg ikke så tit ting, har dog lige Band of
Brothers her for nyligt, men ellers ikke, så jeg har ikke tænkt over at
de er specielt dyre.... men jeg kunne selvfølgelig have sagt mig selv
at CopyDan havde været inde og lægge deres klamme hånd på dem ;)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....