Telefonkode på Simens M35i
Fra : Frank W

Dato : 05-02-02 22:18

Hej NG.

Jeg har ved en fejl , på min Siemens M35i, fået tastet "Telefonkoden"
forkert 3 gange og er spørgsmålet : Er der nogen der liiige kan
fortælle mig hvordan man på sådan en telefon får ophævet spæringen ?

Koden var tydeligvis ikke 12345 (som den var på min Nokia 6150).

Har prøvet at nulstille telefonen men næææ..det vil den ikke være med
til.

Hilsen
Frank W.

Fra : Invisible Man

Dato : 05-02-02 23:25

"Frank W" <frank@ebox.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Koden var tydeligvis ikke 12345 (som den var på min Nokia 6150).
>
> Har prøvet at nulstille telefonen men næææ..det vil den ikke være med

Er det ikke noget med en PUK-kode? Den fulgte med, da du købte telefonen...
det samme skete for mig, da jeg var til en fest - der var åbenbart en eller
anden, der skulle gætte min kode... irriterende!

mvh.
---i.m.

Fra : Frank W

Dato : 05-02-02 23:39

On Tue, 5 Feb 2002 23:25:21 +0100, "Invisible Man"
<invisible_man@post.cybercity.dk> wrote:

>Er det ikke noget med en PUK-kode? Den fulgte med, da du købte telefonen...
>det samme skete for mig, da jeg var til en fest - der var åbenbart en eller
>anden, der skulle gætte min kode... irriterende!

Nej...det er det ikke...har alle puk koder og den slags undtagen
telefonkoden. En nulstilling af telefonen har nulstillet alt undtagen
telefonkoden , og lige nu er telefonen mere eller mindre ubrugelig,
da den står i Babysitter mode og kan kun ringe hjem til mig selv.

Hilsen
Frank W.

Fra : Frank W

Dato : 06-02-02 17:47

On Tue, 05 Feb 2002 22:17:35 +0100, Frank W <frank@ebox.dk> wrote:

> [...]
>forkert 3 gange og er spørgsmålet : Er der nogen der liiige kan
>fortælle mig hvordan man på sådan en telefon får ophævet spæringen ?

Et opkald til Siemens Danmark hjalp mig med at ophæve spærringen

Bare som info.

Hilsen
Frank W.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-02-02 19:13

Frank W <frank@ebox.dk> wrote in

> Et opkald til Siemens Danmark hjalp mig med at ophæve spærringen

hvordan gjorde du ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Frank W

Dato : 06-02-02 22:32

On Wed, 06 Feb 2002 18:12:47 GMT, Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk>
wrote:

>hvordan gjorde du ?

Ringede til 35258600 og forklarede dem at jeg havde en M35i med låst
telefonkode. Dernæst skal man faxe sin kvittering af telefonen ind til
et foruddefinerede faxnr med et REF nr som man får ved at ringe til
dem først. Hvis du ringer før kl. 15.00 er man heldig at få en
oplukningskode kl 16.

Hilsen
Frank W.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-02-02 20:42

> [...]
> får ved at ringe til dem først. Hvis du ringer før kl. 15.00 er
> man heldig at få en oplukningskode kl 16.

nedtur hvis man ikke har adgang til en fax...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Frank W

Dato : 07-02-02 20:45

On Thu, 07 Feb 2002 19:41:59 GMT, Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk>
wrote:

>nedtur hvis man ikke har adgang til en fax...

Jeg skulle ikke tage meget fejl, hvis man ikke også kunne sende en
kopi af kvitteringen til dem, men så går der selvfølig lidt længere
tid.

Hilsen
Frank W.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-02-02 21:11

> Jeg skulle ikke tage meget fejl, hvis man ikke også kunne sende en
> kopi af kvitteringen til dem, men så går der selvfølig lidt længere
> tid.

jeg må prøve at ringe til dem - telebutikken ku ik finde ud af det da
jeg spurgte dem...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Frank W

Dato : 08-02-02 22:31

On Fri, 08 Feb 2002 20:11:18 GMT, Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk>
wrote:

>jeg må prøve at ringe til dem - telebutikken ku ik finde ud af det da
>jeg spurgte dem...

Jeg havde heller ingen fax tilrådighed den dag - var ikke på arbejdet
- så jeg gik ned i den lokale Orange butik og bad dem faxe
kvitteringen ind. Det burde de kunne finde ud af i Telebutikken.
Jeg kan da lige for god ordens skyld nævne at jeg fik koden klokken 16
og fik låst telefonen op. Thumbs up for kundeservicen i Siemens.

Hilsen
Frank W.