Bakgrunn
Fra : Wolfenstein

Dato : 05-02-02 21:49

Hei Tenker nå på og gå i gang med å lage min egen bakgrunn etter info fra
noen av dere om hvordan
Jeg tenker på og bruke en plastbelagt netting som jeg former til.
Jeg tenkte på å dekke denne med gips(Håper ikke gips avgir noen avgasser som
fisken ikke tåler)
Som jeg siden setter farve på.
Er dette en dum ide

Mvh Roger

Fra : Keld Poulsen

Dato : 06-02-02 10:41

Hej Roger,

Prøv at se på Akvarieklubbens side ( www.akvarieklubben.dk ) under
"artikler" her er lige lagt en rimelig fyldest gørende artikel ind om dette
emne.

Mvh

Keld