Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera-batteri
Fra : Oldfarm

Dato : 05-02-02 21:28

Har et Olympus kamera (830) der kører på genopladelige AA batterier. 400+
billeder på en opladning.

Nu kunne jeg godt tænke mig noget bedre. Har kik på Canon PowerShot S30/40,
Digital IXUS V. nikon Coolpix 885 - de kører alle med bateripakker der
koster snuden af en F16. Hvad skal man gå efter?

Jeg vil gerne have noget der kan bruge AA batterier. Olympus bruger vist
alle AA!?!?

Hvad har Olympus i det leje?

Min kusine har et Canon Digital IXUS - dat tager RET gode billeder i forhold
til at det 'kun' er 2,1Mpix... en skam en batteripakke koster 500 kr. ellers
ville jeg nok vælge det

--

Venlig hilsen
Oldfarm®

Fra : J. Tjelum

Dato : 05-02-02 23:55

Jeg har selv et S300 og er glad for det. Fandt forleden at et batteri kan
købes her for blot 198:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=42842397&n=424765120&pn=488983044

/Jakob

Fra : Oldfarm

Dato : 06-02-02 02:21

Tak.

Fra : Langgaard

Dato : 06-02-02 15:20

Hej

Danmark er et eldorado for batterisælgere, stort set alle batterier kan
købes for det halve eller deromkring, bare man kommer til, eller får sendt
fra Tyskland.

F.eks :

1 Panasonic Photo 2 CR 5 (Canon EOS) ? 7,99 X 7,4285 = 59,35 Dkr.

Dette batteri har jeg set til 149,95 i Danmark !

Så vi må i gang med at bestille sammen, da 10 stk´s prisen er endnu lavere.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-