Mutiple SMS - er det nyt?
Fra : Lars Jensen

Dato : 11-01-01 18:54

En dansk Internet-tjeneste hævder at være de første, som tilbyder
mulighed for at sende op til 20 SMSer på én gang - altså ved at man
sender en SMS til deres server, hvorefter den så går videre derfra.
Kan det virkelig være rigtigt, at ingen andre endnu har fundet på det?

mvh
Lars

Fra : Niels Andersen

Dato : 12-01-01 08:04

"Lars Jensen" <larsj@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sender en SMS til deres server, hvorefter den så går videre derfra.
> Kan det virkelig være rigtigt, at ingen andre endnu har fundet på det?

Det er ikke noget jeg har hørt om før. Jeg tror at folk der har haft et
reelt behov selv har sat udstyret op til det. De behøver ikke være så dyrt.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-01 14:01

Lars Jensen skrev:

>Kan det virkelig være rigtigt, at ingen andre endnu har fundet på det?

Jeg har nogle gange modtaget en række SMSer, den samme email over
flere SMSer (altså forskellige dele af den). Ved ikke hvorfor det kun
skete nogle gange, men det var ret belastende - jeg ville ikke bruge
det.

Hvis telefonen evt. kunne samle dem igen, så var det fint nok, men at
sidde med en række SMSer (i ikke-rigtig rækkefølge), det var sort det
der stod i de mails :)

BTW - det var hos Sonofon. Og jeg tror kun hvis det var, at mailsne
ikke var særlig lange (men jow, selvfølgelig over de 160 tegn :)
--
venligst
/Lasse

Gratis .dk-domæne!