Problem med kr7a-raid og win 2000 - Kan ik~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 05-02-02 20:28

Tja jeg har prøvet alt, men kan ikke få en til at installere win 2000 på mit
kr7a-raid i raid 1 ... Hvis jeg bare installerer win 2000 uden raid 1 kører
det fint ... Nogen foreslag, eventuelt noget software raid, da jeg skal
bruge spejling som sikkerhed ... Det er 2 stk 80 gb seagate barcuda ...

Fra : Hans

Dato : 05-02-02 23:15

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det fint ... Nogen foreslag, eventuelt noget software raid, da jeg skal
> bruge spejling som sikkerhed ... Det er 2 stk 80 gb seagate barcuda ...

Har du installeret de rigtige drivere til din raid-kontroller via F6 i
første del af installationsfasen?
mvh
Hans

Fra : Santa Xcaze

Dato : 06-02-02 13:20

Ja ;)

Skulle jo nok have nævnt at skittet fint installerer den går bare kold til
slut med forskellige fejlmeddelser, hvilket ikke kommer når man kører uden
raid 1!!!

Fra : Hans

Dato : 07-02-02 00:24

> [...]
> slut med forskellige fejlmeddelser, hvilket ikke kommer når man kører uden

Hvis du har skiftet bundkort til en anden type Raid-controller, eller blot
har skiftet controlleren, kan du roligt regne med at skulle starte forfra og
fjerne stripes på diskene og oprette dem igen på den nye controller.

mvh
Hans

Fra : Santa Xcaze

Dato : 07-02-02 14:59