Problemer med ADM K6 - 2
Fra : Thomas Betak

Dato : 05-02-02 20:10

Hej.

Jeg har en CPU ADM K6 -2 der driller mig, nogen gange køre den ok, men andre
gange lukker computeren helt ned og jeg kan ikke starte computeren igen, før
et stykke tid efter - Er der nogen der kan hjælpe mig ??? - jeg ville gerne
vide om det eventuelt kan være andet galt ( computer indstillinger)? inden
jeg måske skal købe en ny cpu..

/mvh Thomas Betak

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 05-02-02 21:17

> gange lukker computeren helt ned og jeg kan ikke starte computeren igen,
før
> et stykke tid efter - Er der nogen der kan hjælpe mig ??? - jeg ville
gerne

Varmeproblem, sidder køleren korrekt, virker blæseren?
mvh MIC

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 05-02-02 22:06

"Thomas Betak" <TB_data_it@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gerne
> vide om det eventuelt kan være andet galt ( computer indstillinger)? inden

det kan være din cpu bliver for varm.Prøv at køre med kabinettet åbnet og se
om det hjælper.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 05-02-02 22:42

> [...]

gerne
> vide om det eventuelt kan være andet galt ( computer indstillinger)?

Som de to andre har foreslået, er der nok tale om et varmeproblem. Tjek
derfor lige om blæseren oven på processoren overhovedet kører rundt.

mvh
Peter

Fra : Martin Thunø

Dato : 04-05-02 09:46

Det kunne jo også være at strømforsyningen er for svag