Allan Olsen - Anmeldelse..........
Fra : Thomas Petersen

Dato : 05-02-02 19:47

Hejsa.

Er der nogen her i ng, der ved, hvordan Allan Olsens nye Solo cd er blevet
modtaget af anmelderne samt publikum?

Jeg har købt dobbelt-cd'en og er alt i alt fint tildfreds, selv om der
mangler et par af
de bedste live numre..............

Thomas

Fra : Gizmoduck

Dato : 05-02-02 23:24

On Tue, 5 Feb 2002 19:46:45 +0100, "Thomas Petersen" <tp@mail.dk>
wrote:

> [...]
>modtaget af anmelderne samt publikum?
>
>Jeg har købt dobbelt-cd'en og er alt i alt fint tildfreds, selv om der

ja så vidt jeg lige har hørt mangler balladen om t.t.t...trist trist
:/

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Frøkjær Koncert

Dato : 10-02-02 19:20

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i melding

> ja så vidt jeg lige har hørt mangler balladen om t.t.t...trist trist
> [...]

well well, det er da utroligt der skal en udenlandsdansker til at svarfe
på hvad der sker i Danmark, men nuvel:

Flotte anmeldelser til Olsen i EB og JP, det er hvad der findes på nettet,
men ellers flotte ord rundt omkring er mine efterretninger...

glem ikke www.geefergurnd.dk

Troels Frøkjær, Molde, Norge

Frøkjær Koncert

www.froekjaerkoncert.dk