Nokia 8210 og datakabel
Fra : Jimmi Sivan

Dato : 11-01-01 13:39

Hejsa.

Som subject hentyder, har jeg en Nokia 8210 samt et uoriginalt
datakabel jeg har købt hos www.thansen.dk.

Mit problem er, at jeg meget gerne vil kunne bruge de forskellige
programmer (så som Logomanager osv.), til at uploade f.eks.
operatørlogoer, men programmerne kan ikke finde mit kabel på min
selvom det er sat til COM porten.

Nogen der har en løsning til dette, fordi det er temmelig frustrende?

Venlig hilsen..

Jimmi Sivan
jsivan@merkantildata.dk

Fra : Andos

Dato : 11-01-01 23:41

Prøv at købe en IRDA Port MA-600 denne skulle virke lidt bedere
den fåes hos www.teleland.dk

Andos