hvad hedder denne...??
Fra : Just_Me.com

Dato : 05-02-02 17:37

Hejsa

Min lokalradio spiller hver morgen det samme nummer, når de starter, men de præsentere det ALDRIG

Det er en gammel klassisker hvor de synges:
"Wake up its a beautiful morning" og så er der er god rytme i numret. I kender sikkert alle numret.
MEN er der nogen der ved præcis hvad numrett hedder og hvem der synger det???

C U

Fra : Jacob Holm

Dato : 05-02-02 18:28

"Just_Me.com" wrote:

> [...]
> MEN er der nogen der ved præcis hvad numrett hedder og hvem der synger det???

Er ikke sikker, men det kunne være The Boo Radleys med sangen "Wake Up
Boo" fra albummet Wake Up!.

Mvh. Jacob

Fra : Torben Larsen

Dato : 05-02-02 19:00

"Jacob Holm" <jacob.hj@abk.auc.dk> wrote in message
> Er ikke sikker, men det kunne være The Boo Radleys med sangen "Wake Up
> Boo" fra albummet Wake Up!.

Det er helt sikkert den....

Torben

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-02-02 18:32

In an article of 5 Feb 2002 Just_Me.com wrote:

> [...]
> I kender sikkert alle numret.
> MEN er der nogen der ved præcis hvad numrett hedder og hvem der synger

Boo Radleys ringer en klokke hos mig. Prøv at læs her:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=X4793455

--
Uffe Holst

Fra : Rhythm

Dato : 05-02-02 19:09

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> det???

Boo Radleys ringer en klokke hos mig. Prøv at læs her:

Det er den. Teksten til den er her:
http://members.tripod.com/~workshy/wakeup.htm

Mvh
Rhythm

Fra : Rhythm

Dato : 05-02-02 19:35

> Det er den. Teksten til den er her:
> http://members.tripod.com/~workshy/wakeup.htm
>
> Mvh
> Rhythm

Kunne du tænke dig at få den smidt op i binaer.musik ?

Rhythm

Fra : Christian Muus

Dato : 05-02-02 18:48

Det er Boo Radleys og sangen hedder vist vare "Wake up its a beautiful
morning"

Fra : Invisible Man

Dato : 05-02-02 22:00

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er Boo Radleys og sangen hedder vist vare "Wake up its a beautiful
> morning"

Den hedder - som nævnt i de andre beskeder - Wake Up Boo, så er der vist ingen
tvivl...

---i.m.

Fra : Just_Me.com

Dato : 06-02-02 15:51