Råd om bund søges
Fra : Knud Schøler

Dato : 05-02-02 17:13

Hej

Jeg skal have gang i mit gamle 128 liters igen. Jeg er lidt i tvivl om
bundmaterialet. Er det tilstrækkeligt med renset akvariegrus
(bornholmergranit) hvis jeg gerne vil have flotte og kraftige planter?

mvh/Knud

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 05-02-02 20:07

Hej Knud
Hvis man har planter i sit akvarium mener jeg at groft vasket grus er min
favorit.
Selv fint knust granit mener jeg ikke er så godt, men det kan bruges ved
bestemte farveønsker.
Hilsen
Jørgen