Hva sker der?? hvad gør jeg forkert??
Fra : Ceelos

Dato : 05-02-02 17:34

Jeg har lavet et netværk mellem min stationære og bærbare pc via et
krydskabel begge computere køre med WinXP
og den stationære pc er på Internettet med en kabelnet forbindelse via
usb-porten jeg har kørt guiden hjemme/lokalnetværk på begge computere og jeg
kan også godt se computer 2 fra 1 og omvendt men når jeg dobbelt klikker på
ikonet for den anden computer i netværket får jeg denne her besked:
"sta2 ikke tilgænglig. du har muligvis ikke tilladelse til at bruge denne
netværksressurce kontakt serverens administrator for at finde ud af om du
har rettigheder"

hvordan får jeg lavet disse rettigheder så ???

Fra : Cykelmann

Dato : 05-02-02 18:19

Har du husket at dele dit drev ? og givet rettigheder

/ Per

Fra : Ceelos

Dato : 05-02-02 20:07

Ja de er delt!!
men rettigheder ? når jeg højre klikker på drevet og går der ind hvor man
kan se hvem der har rettigheder giver den kun adgang til de bruger der køre
på maskine 1 i drevet på maskine 1 og det samme gør den i maskine 2

Fra : Ant

Dato : 05-02-02 21:29

"Ceelos" skrev i en meddelelse
> [...]

> har rettigheder"
>
> hvordan får jeg lavet disse rettigheder så ???

Du har husket at oprette brugerne på begge maskiner?

Fra : Henning

Dato : 06-02-02 13:37

On Tue, 5 Feb 2002 17:33:54 +0100, "Ceelos" <eros@mail.dk> wrote:

> [...]
>har rettigheder"
>
>hvordan får jeg lavet disse rettigheder så ???

Enable Guest-account.

Fra : Ceelos

Dato : 07-02-02 00:17

takker nu virker det