Nokia 8850 problem
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-02-02 16:39

Min 8850'er tapper batteriet på ca. et døgn selvom der nærmest ikke tales i
telefonen. Batteriet blev skiftet på mistanke, men det hjalp ikke en tøddel.
Nogen der har oplevet det samme og evt. har en løsning på problemet?

--
Med venlig hilsen / Kind Regards
Kim Frederiksen

Fra : Søren Larsen

Dato : 05-02-02 17:01

> [...]
tøddel.
> Nogen der har oplevet det samme og evt. har en løsning på problemet?

Hmmmm. Det lyder lidt som om der er overgang et el. andet sted.
Det kan også være at den eks. har svært ved at finde net, og derfor står og
søger hele tiden...!

Har din telefon været udsat for fugt?
Befinder din telefon sig i beskidte miljøer?
Er det en gammel telefon?

Prøv at rense den. Mit bud er at der er skidt el. ir på printet.

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-02-02 17:38

"Søren Larsen" <s_y_larsen@hotmail.com> wrote in message

> Hmmmm. Det lyder lidt som om der er overgang et el. andet sted.
> Det kan også være at den eks. har svært ved at finde net, og derfor står
> [...]

Der er rent faktisk lidt ir på printet ...

> Befinder din telefon sig i beskidte miljøer?

Ja, jeg er ret dårlig til at rydde op ... og du skulle se nogle af de
beskeder der kommer ...

> Er det en gammel telefon?

nej ...

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-02-02 22:05

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Der er rent faktisk lidt ir på printet ...

> Ja, jeg er ret dårlig til at rydde op ... og du skulle se nogle af de
> beskeder der kommer ...

LOL

MVH MS

Fra : Frowner

Dato : 05-02-02 22:34

DA JEG KøBTE mIn 3310 Da KUNNE dEN iKkE EnGANG HOLDE ET DØGn, GIK INd tIL
tdc fIk et NYt BAtTeRi, hjalP iKKe, InD IGEN fIK NY tlF, viRKEr!!!!!