"Derrek" & "Der Alte" temaer
Fra : Per Madsen

Dato : 05-02-02 16:41

Er der nogen der ved, hvem der lavede kendingsmelodierne til ovenstående
tyske krimiserier og evt. hvor jeg kan finde dem. Hvis der er en venlig
sjæl der ligger inde med dem på mp3, så lad høre fra dig.
.... jeg bliver helt melankolsk ved tanken om lørdage aftener i selskab
med disse serier,- dengang i 80'erne...;-(

Mvh.

Per

Fra : John K

Dato : 05-02-02 17:49

> [...]
> ... jeg bliver helt melankolsk ved tanken om lørdage aftener i selskab
> med disse serier,- dengang i 80'erne...;-(

ZDF sender da "Der Alte" for tiden.

Mvh

John K

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 05-02-02 19:24

In message <1f754qc.1l0yq361gdb1v4N%permand@cool.dk>
date 5 Feb, wrote a daemon named Per Madsen:

> [...]
>... jeg bliver helt melankolsk ved tanken om lørdage aftener i selskab
>med disse serier,- dengang i 80'erne...;-(

Mon ikke det er denne (Der Alte):

http://us.imdb.com/Credits?0075474

Der(r)ek, kan jeg umiddelbart ikke finde noget på.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-02-02 19:56

"Alex Bach Andersen" <abca@ccl4.org> wrote in message

> Der(r)ek, kan jeg umiddelbart ikke finde noget på.

Prøv med Derrick

http://us.imdb.com/Details?0070981

/Nikolaj

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 06-02-02 07:23

In message <dVV78.199$5L3.22892@news010.worldonline.dk>
date 5 Feb, wrote a daemon named nikolaj borg:

>Prøv med Derrick
>
>http://us.imdb.com/Details?0070981

Ah ja... det er da osse forfærdeligt længe siden ;)

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
..... In case of fire, yell FIRE!

Fra : Per Madsen

Dato : 06-02-02 16:32

Alex Bach Andersen <abca@ccl4.org> wrote:

Tak for hjælpen,- jeg har nu funder numrene via Audiogalaxy.com

Per

Fra : Max

Dato : 06-02-02 19:00

Hej Per

> Tak for hjælpen,- jeg har nu funder numrene via Audiogalaxy.com

Tak for dit indlæg, jeg troede jeg var den eneste der savnede specielt
der kommisar Koster, når jeg ser moderne kriminalspil som f.eks.
rejseholdet, så føles savnet meget stort.

Mvh Max