Hvordan fjerner man et operatørlogo???
Fra : Bjarne

Dato : 10-01-01 22:24

Hvordan fjerner man et operatørlogo for at vende tilbage til et "normalt"
logo ved f.eks. TeleDanmark, mobilix eller TeleFona???

Bjarne

Fra : Morten Juel

Dato : 10-01-01 23:17

send et tomt et !

Fra : Andos

Dato : 11-01-01 00:51

Send til en anden operatør end den du har, så kommer der til at stå
operatørens logo i stedet.

Fra : Stig

Dato : 14-01-01 16:16

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> send et tomt et !

Hvordan sender man et tomt logo?
Og hvordan sender man logoet til en anden operatør?
Kræver det et særligt program, eller hvad?

Jeg har en Nokia 3210 (ver. 5.36).

Mvh.
Stig

Fra : Mark Beaumont

Dato : 15-01-01 16:49

"Stig" <stig@nospam.dk> skrev
> Hvordan sender man et tomt logo?

Med Sonofon, sender du en SMS med besked
"clear" til nummer 20666666

Vh Mark

Fra : Stig

Dato : 15-01-01 22:39

"Mark Beaumont" <dkbeaumont@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Med Sonofon, sender du en SMS med besked
> "clear" til nummer 20666666

Hvordan gør man det uafhængigt af teleselskab - kan man gøre det fra en
anden telefon, eller kræver det kabel? Jeg har p.t. Telmore (dvs. TeleDK)
som operatør (og jeg er bekendt med www.dingelink.dk - men hvad nu hvis
Dingelink pludselig ikke længere virker med Telmore-numre...).

Jeg savner også stadig en forklaring på det der med at sende logoet til 'en
anden operatør', som angiveligt også skulle kunne fjerne logoet.

Mvh.
Stig

Fra : Peter Rongsted

Dato : 16-01-01 11:09

"Stig" <stig@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg savner også stadig en forklaring på det der med at sende logoet til 'en
>anden operatør', som angiveligt også skulle kunne fjerne logoet.

Operatør-logoet vises kun hvis du er på det net, som det er knyttet til. Hvis
du sender logoet sat op til en mindre operatør i Afrika, vil det kun kunne
ses, når du er ude at rejse - og kun når du er på den operatørs net. Da
Telmore (endnu) ikke har roaming i udlandet, kan det ikke blive et problem.

Peter

Fra : dkoy@my-deja.com

Dato : 16-01-01 12:16

Du skal bare bruge SMA (Smart Messaging Agent) og så være opkoblet til
internettet via modem, da den ringer op til tele danmarks SMS Center
for at sende.

Du vælger det logo du vi have (I dit tilfælde er det jo ligegyldigt da
du ikke skal se det). Så er der en POP UP menu, hvori du vælger
netværk. Her vælger du bare et andet end dit eget. Så trykker du på
send - og vupti - dit logo er slettet.

SMA kan du downloade her:

http://www.wildies.de/nokia/files/nsma_setup.exe

Sent via Deja.com