NT server + exchange server 5.5 med servic~
Fra : Dennis

Dato : 05-02-02 16:25

Vores NT-server slår nogen gange "MS exchange message transfer agent" fra.
Det er ikke muligt at slå den til igen. Får fejlmedd. "Error 2140, an
internal windows NT error occurred".

Vi har kun servicepack 2 på vores exchangeserver 5.5. Jeg har søgt på
nettet, og har forstået at jeg bør installere mindst service pack 3 for
exchange server.

Spørgsmål 1. Hvilken service pack til exchange server er den nyeste ?
Sp 2 Kan jeg blot installere denne uden at skulle indstille diverse i
exchange serveren ?
Sp 3. Kan man blot tage en backup af en mappe, hvori indstillingerne findes
?

På forhånd tak for hjælpen.

Dennis

Fra : Jens

Dato : 05-02-02 22:31

"Dennis" <dcln@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> exchange serveren ?
> Sp 3. Kan man blot tage en backup af en mappe, hvori indstillingerne

Sp1: Til Exchange Server v5.5 findes Service Pack 4. Kan hentes her:
http://www.microsoft.com/exchange/downloads/55/sp4.asp

Sp 2: Det anbefales at tage en komplet backup inden du installerer service
pack'en.

Sp 3: Indstillingerne ligger >ikke< umiddelbart i en mappe, de ligger i
registreringsdatabasen

Jens

Fra : Jens

Dato : 05-02-02 22:54

"Jens" <jens@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse

Øh, du skulle nok have haft stillet spørgsmålet i

Jens

Fra : Dennis

Dato : 06-02-02 09:21

Hej Jens !

Mange tak for dit fine svar !

Dennis

Fra : Dennis

Dato : 06-02-02 13:20

Hej Jens !

Tak for hjælpen. Jeg har prøvet dit link til MS, men der er vist mange
muligheder for download. Er det ikke muligt at hente en enkelt servicepack 4
?

Den første indskyldelse var vel at anvende den første på listen på

Fra : Jens

Dato : 06-02-02 22:27

> [...]
4
> ?
>
> Den første indskyldelse var vel at anvende den første på listen på

Det er denne du skal have fat i: SP4_550I.exe Core Server Netsetup
http://download.microsoft.com/download/exch55/SP/4/NT45/EN-US/SP4_550I.EXE

FUT: news:dk.edb.system.ms-windows.server
Som er den gruppe spørgsmålet hører til i.....

Jens