Oscar uddelingen generelt
Fra : Wolfgang

Dato : 05-02-02 14:17

Hej,

Jeg forstår ikke, hvad det er, som gør denne begivenhed så interessant. Jeg
synes ikke det er andet end en "Ken & Barbie" forestilling, hvor branchen
klapper sig selv på ryggen og uddeler politisk korrekte priser - kedeligt,
ligegyldigt og ofte forudsigeligt.

Just my 2 cents...

/w

Fra : Anders Nielsen

Dato : 05-02-02 15:07

Wolfgang <wolfgang@nowhere.nonet> skrev i en
nyhedsmeddelelse:K%Q78.249$OG1.3024@news.get2net.dk...
> [...]
> klapper sig selv på ryggen og uddeler politisk korrekte priser - kedeligt,

Enig, jeg kan ikke holde ud at se det på det brown-nosing, så vil den kloge
nok sige "så lad være". Ja det gør jeg osse. Den eneste grund til jeg så
lidt af det sidste år, var i håb om et interessant interview med Chow Yun
Fat men ak..

/Anders

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-02-02 23:25

> [...]
> klapper sig selv på ryggen og uddeler politisk korrekte priser - kedeligt,

Ja, men hvis man er interesseret i film, så må man bare se det.
Det er rygklapperi, men det er også et stort show og det er
faktisk også spændende - nogen gange. Derudover ser man lidt
om nogen film der er på vej.

Du selv vel også landskamp, hvis du er interesseret i fodbold.

Mark

Fra : Wolfgang

Dato : 06-02-02 09:14

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> wrote in message

> Ja, men hvis man er interesseret i film, så må man bare se det.

Well, jeg kender en del (mig selv inklusive), der interesserer sig meget for
film, men ikke giver noget som helst for det, som du - ganske rigtigt -
kalder et show.

> Du selv vel også landskamp, hvis du er interesseret i fodbold.

Det er vel næppe en sammenligning, der holder. Du kan måske sammenligne det
med kåringen af årets bedste spillere.

/w

Fra : Coprophagia

Dato : 06-02-02 12:49

> [...]
> om nogen film der er på vej.
>
> Du selv vel også landskamp, hvis du er interesseret i fodbold.

For at bevare analogien så er der nogle folk, som helt klart
foretrækker f.eks italiensk eller spansk fodbold, men derimod mener at
landsholdsfodbold normalt er røv kedeligt og forudsigeligt. Der findes
nogle enkelte undtagelser, men er det virkelig værd at se et helt VM,
for at se en eller 2 gode kampe ?
(hint: analogien er der stadig)

Anyway måske er analogien latterlig (ik mig der startede den), men min
pointe er at ikke alle filmelskere mener amerikanske film er mere end
5 flade sutsko værd.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-02-02 12:53

Coprophagia <johankamp@ofir.dk> escribió en el mensaje de noticias

> min pointe er at ikke alle filmelskere mener amerikanske film er mere
> end 5 flade sutsko værd.

Rigtige filmelskere generaliserer ikke
Med venlig hilsen
Lars Hoffman - der nyder at se Oscar showet

Fra : Coprophagia

Dato : 06-02-02 16:59

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> wrote in message news:<a3r5d0$oq$1@newsreader.mailgate.org>...

> Rigtige filmelskere generaliserer ikke
> Med venlig hilsen
> Lars Hoffman - der nyder at se Oscar showet

Jeg tænkte nok det med analogien blev for svært for nogle - de 2 kampe
man venter på, er måske de få lyspunkter, der kommer fra Hollywood?
(...........)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-02-02 03:48

"Coprophagia" <johankamp@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>

> Jeg tænkte nok det med analogien blev for svært for nogle - de 2 kampe
> man venter på, er måske de få lyspunkter, der kommer fra Hollywood?

Ikke et svar på noget, blot et undrende spørgsmål om, at du da forhåbentligt
godt er klar over hvad dit navn betyder?

Jacob

Fra : Coprophagia

Dato : 07-02-02 13:10

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message news:<a3spt9$17h4$1@news.cybercity.dk>...
> "Coprophagia" <johankamp@ofir.dk> wrote in message

> Ikke et svar på noget, blot et undrende spørgsmål om, at du da forhåbentligt
> godt er klar over hvad dit navn betyder?
>
> Jacob

Ja

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-02-02 14:19

> "Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message

> Ja

Okay. Charmerende.

Jacob

Fra : N/A

Dato : 12-02-02 01:24

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-02-02 01:24

"n k p" <XXXtreforkXX@XXXXyahooXX.XXXcomXXX> skrev i en meddelelse

> Og det er anderledes end andre prisuddelinger hvordan?

De fleste prisuddeling foregår på baggrund af en udvalgt jurys suveræne
bedømmelse. Når priserne afhænger af så mange medlemmers stemmer, som det er
tilfældet ved Oscar-ceremonien, så har kontroversielle film naturligvis
dårligere odds.

MVH
Jens