Overførsel hastighed ved 100mbit netværk??
Fra : Kongen

Dato : 05-02-02 14:25

Hejsa

Hvad skal man regne at Overførselshastigheden er på 100mbits netværk gennem
en switch?? Normalt når jeg overfører data ligger den omkring, en 1mb/s
hvilket jeg ikke syntes er særligt højt

Hvad er normen??

Jan
--
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 05-02-02 15:09

Kongen wrote:

> [...]
> en switch?? Normalt når jeg overfører data ligger den omkring, en 1mb/s

"normen" er måske så meget sagt.

ftp er den protokol, jeg plejer at teste med; den giver
10-11 Mbytes/sek. hvis maskinerne i begge ender er hurtige nok.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08