Problemer med lyde i en applet
Fra : Kasper Kau

Dato : 05-02-02 14:05

Hej,

der er så vidt jeg ved to måder at afspille lyde på i en applet. Den ene er
applettens play(URL) metode. Den anden er at hente et AudioClip med metoden
getAudioClip og efterfølgende at kalde play() på dette AudioClip. Problemet
er at appletten på nogle maskiner: 98, 2000 mv. under forskellige browsers
herunder IE har en tendens til at fryse helt og aldeles.

Jeg har brug for at vide den bedste måde at afspille lyde på. Dvs at kunne
afspille mange lyde hurtigt samtidig med animationer kører i appletten. Det
er til et spil. Nogen som ved hvordan de forskellige metode ar implementeret
og hvilke evt. forbehold der skal tages ved brugen? Det skal siges en
løsning maks må benytte JRE 1.1. Se evt. www.komogvind.dk spillet "Diamond
Mind". Det er dette spil som giver problemer.

Mvh KK