Nokia 9110 og Lotus Notes
Fra : Henrik Abildgaard

Dato : 10-01-01 15:36

Hej NG

Er det muligt at synkronisere mail, kalender m.m mellem en Nokia 9110 og
Lotus Notes (Ver. 4.6.6)?

På installationscd'en der følger med telefonen, er der ikke noget program
hertil. Der finde kun programmer til Lotus CC-mail.

Finder der et program et eller andet sted?

mvh.

Henrik Abildgaard

Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-01-01 17:39

"Henrik Abildgaard" <heabi@wmdata.com> wrote

> Er det muligt at synkronisere mail, kalender m.m mellem en Nokia 9110 og
> Lotus Notes (Ver. 4.6.6)?

Det forlyder at man vha Lotus organizer 97 kan sync'e
adresselisten. Jeg kan ikke bekræfte det, primært fordi
jeg ikke har sådan en Nokia dims

> Finder der et program et eller andet sted?

Rygterne siger at Pumatech er på vej med noget, men
det har de vist været længe.....

Kig evt. i news:alt.cellular.nokia eller

Der er også lidt snak på notes.net, søg på 9110.

Ole Thomsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-01-01 17:41

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote

> Kig evt. i news:alt.cellular.nokia eller

Og måske news:dk.edb.system.lomme-pc

Ole Thomsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-01-01 16:36

> [...]

>hertil. Der finde kun programmer til Lotus CC-mail.
>
>Finder der et program et eller andet sted?

Hej Henrik

Klik ind på Forum Nokia. De har en opdateret version (1.4), som også
understøtter Notes 5.0 - version 1.3 gik kun til Notes R4.6x. Den kan
synkronisere kalender, kontakter og huskelister (to-do).

Hvis der er en RAS adgang til jeres netværk, kan 9110 koble op til nettet.
Jeres Notes server kan sættes op til også at være POP3 eller IMAP server, som
9110 kan hente mail fra.

http://forum.nokia.com/main/1,6668,5_2_1_1,00.html

Peter