Telmore.. Opkald til andet net...
Fra : Nic

Dato : 10-01-01 13:13

Hej NG

Hvis jeg ringer til et andet mobilnet end tellmore's, koster det så stadig
1,25 / minut?

Detter er citeret fra deres hjemmeside:
"Prisen gælder alle dage hele døgnet og for alle opkald i Danmark, uanset om
du ringer til en fastnet telefon eller en mobiltelefon i Danmark. Gælder
ikke ved opkald til service- og særnumre. Samtalerne takseres pr. sekund."

når man så nærlæser "Service- og særnumre" står der:
"Med din mobiltelefon har du mulighed for at foretage opkald til andre
operatørers service- og særnumre f.eks. 118.
Taksten er 1,25 kr. pr. minut + operatørens minuttakst. "

Den er tricky, eller?

Mvh.

Nic

Fra : Fischer

Dato : 10-01-01 13:30

> Hvis jeg ringer til et andet mobilnet end tellmore's, koster det så stadig
> 1,25 / minut?

Ja.

> [...]
> operatørers service- og særnumre f.eks. 118.
> Taksten er 1,25 kr. pr. minut + operatørens minuttakst. "

Det gælder særtjenester som også på fastnet er dyrere end normal takst,
f.eks. oplysningen.

> Den er tricky, eller?

Det synes jeg ikke.

(F)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-01-01 15:40

>Hvis jeg ringer til et andet mobilnet end tellmore's, koster det så stadig
>1,25 / minut?

Yup, 1,25 til alle alm. fastnet og mobilnumre.

> [...]
>operatørers service- og særnumre f.eks. 118.
>Taksten er 1,25 kr. pr. minut + operatørens minuttakst. "

Oplysningen, træfpunkt, 900-numre, osv...

>Den er tricky, eller?

Nøh :)
--
venligst