Soltek kav75-x, windows XP (igen)
Fra : George Gearlezz

Dato : 05-02-02 12:34

Hej. Når jeg skal opgradere min bios på mit Soltek MOBO, går det
tilsyneladende fint, og der er ikke noget brok fra awdflash.exe. Men
"meteret" (fremskridts-indikatoren) indikerer, at der er "områder" i
den fjerdedel, der ikke bliver opdateret (ifølge awdflash.exe's egen
signaturforklaring). Det drejer sig så vidt jeg husker om 3-4 felter
af indikatoren. Normalt? (Jeg har ingen problemer med at køre og
installere win2k, men xp-installationen laver stadig ballade. Geor

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-02-02 13:54

"George Gearlezz" <gearlezz@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den fjerdedel, der ikke bliver opdateret (ifølge awdflash.exe's egen
> signaturforklaring). Det drejer sig så vidt jeg husker om 3-4 felter

Ja, det er vist meget normalt. Både mit Soltek og mig gamle Abit bundkort
gjorde sådan. Jeg har også set det før på andre bundkort.

(Jeg har ingen problemer med at køre og
> installere win2k, men xp-installationen laver stadig ballade. Geor

Det må være driver problemer mht XP. Hold dig til Win2k en tid endnu.

--
- Lars

the fastest browser on earth!
http://opera.no

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-02-02 17:01

Hejsa...
Jeg har lavet 2 windows XP-pro installeringer , på soltek 75kav bundkort -
der har aldrig været problemmer.

kører med bios Q8.1

hygge
Martin

Fra : Thomas Haasum

Dato : 05-02-02 22:09

Har også installeret XP, men kører stadig med den gamle bios v 6.0 mobo rev
F1.