email fra mobil
Fra : Mads Vanggaard

Dato : 05-02-02 12:20

Hej
Jeg har et telia abon. så når jeg sender emails fra min mobil sender jeg dem
til 1010 og det virker bare, MEN hvis jeg sender dem til +451010 så virker
det ikke ?????
Dette betyder at jeg ikke kan sende emails fra min mobil når jeg er i
udlandet og det er netop der jeg har behov for at kunne sende emails :(
Er der nogen som kender løsningen på dette problem??? evt. en anden email
gateway som kan bruges i udlandet når man har Telia

Hilsen
Mads

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-02-02 01:19

"Mads Vanggaard" <mads@vanggaard.dk> wrote in

> Jeg har et telia abon. så når jeg sender emails fra min mobil
> sender jeg dem til 1010 og det virker bare, MEN hvis jeg sender
> dem til +451010 så virker det ikke ?????

det er fordi nummeret ikke er et "rigtigt" nummer men et
servicenummer, det virker med andre ord *kun* på det netværk det er
opsat til og ikke andres, f.eks. er det kun TDC's brugere der kan
sende email via nr. 200

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Mads Vanggaard

Dato : 06-02-02 15:29

Når man "roomer" på et anden netværk kan man så bruge deres servicenummer?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-02-02 19:12

> Når man "roomer" på et anden netværk kan man så bruge deres
> servicenummer?

nej

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt