Young Flowers!
Fra : Peter Kaas

Dato : 05-02-02 11:31

Hej,

jeg vil lige tilføje noget mere blær til min snak om fede koncerter: I går
(4/2) var jeg på Drop Inn og se Young Flowers og jeg kan kun sige, at det
var kewl! Maaand jeg er syyyg! He, he Det var hele den oprindelige
besætning (Frost, Gudman og Ingemann), inkl. Ørva på keyboards. Peer Frost
kan virkelig håndtere en guitar! Fedt at høre noget go' dansk
rock-blues!

Mvh
Peter

Fra : HALLUM

Dato : 05-02-02 12:47

Ved du om de tager på en hjemlig dansk turné ?
Kommer de mon til Esbjerg (...please !)

mvh. Hallum, Esbjerg

Fra : Peter Kaas

Dato : 05-02-02 17:28

> Ved du om de tager på en hjemlig dansk turné ?
> Kommer de mon til Esbjerg (...please !)

Det tror jeg ikke. De sagde ikke noget om det og jeg tror (desværre) at
koncerten igår bare var en enlig svale. Selve stedet er heller ikke noget at
prale af: En forholdsvis lille, men hyggelig bar med en lille scene, med
lige akkurat plads til fire musikere. Koncerten var ydermere gratis, så jeg
tror det var mere for hyggens skyld, at de spillede. Men man ved jo aldrig,
det kan være at de planlægger noget mere. Man kan kun håbe på et nyt album.

Mvh
Peter

Fra : HALLUM

Dato : 05-02-02 21:30

"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
aldrig,
> det kan være at de planlægger noget mere. Man kan kun håbe på et nyt
¨

Hvor er du bare heldig - det har jo været en nærmest
hemmelig session du har været med til

De gutter har godt nok også en lang historie - men
vi håber alligevel på en turné - album tja, måske skulle
de lade være ? Og bare lade os huske de gode gamle

Jeg misunder dig - mvh - Hallum