Problemer med udprintning af hjemmeside
Fra : Tine Müller

Dato : 05-02-02 11:25

Er der nogen der ved hvad kode jeg kan bruge for at få denne side
http://tine_muller.homepage.dk/greek/ til at blive printet pænt ud, altså
sådan at tabellerne ikke skilles? Jeg mener nu at have fået lavet det sådan,
at bredden er i orden, men hvis I oplever noget andet, hører jeg meget gerne
fra Jer.

Jeg har prøvet alt muligt, bl.a. at sætte noget css-kode ind efter 3
tabeller, men har fundet ud af at det heller ikke virker optimalt. Og det
har vel også noget at gøre med hvad browser samt indstilling af tekst osv.
osv. folk bruger.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : mslarsen

Dato : 05-02-02 14:13

Måske kan det du få noget ud af at forsøge med at gruppere tabellerne i det
antal der passer pr. side og lægge dem inde i en tabel, som du sætter til
height=100%. På den måde kan du sikre at der kommer sideskift de rigtige
steder. Det kan godt være du skal fifle lidt med det for at undgå blanke
sider i udskriften.

Det er bare et skud...

Mvh Mads

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-02-02 14:28

"Tine Müller" <tinem@email.dk> skrev

> Jeg har prøvet alt muligt, bl.a. at sætte noget css-kode ind
> efter 3 tabeller, men har fundet ud af at det heller ikke virker
> optimalt.

Prøv at lege lidt med page-break-before og page-break-after
Det burde fungere i IE5+, NN6 og Opera.

--
Allan