Følg med i trådene...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-01-01 00:09

Hej...

Et lille opråb !, selvfølgelig helt offtopic, men alligevel...

Det fremgår stadig tydeligere at efterhånden kun nogle få stykker følger
med i denne NG på daglig basis, resten kommer her kun når de har et
aktuelt problem eller spørgsmål ! - Vel, det kan der selvfølgelig ikke
gøres så meget ved, men kunne i, som kun kommer på "besøg" her, ikke ta'
i det mindste at læse lidt i de eksisterende tråde i gruppen inden i
komme frem med jeres indlæg i en ny tråd ?

Det er jo sådan at stort set alle spørgsmål allerede 'kører' i en tråd i
forvejen, eller har gjort for kort tid siden !, så i faktisk kan finde
svaret dér. - Som det kører for tiden er det hele blot en lang
gentagelse af de samme spørgsmål i een uendelighed, dels til irritation
for dem der dagligt følger med her, og dels risikerer vi på lidt længere
sigt at dem som oftest svarer på spørgsmål i denne gruppe simpelhen ikke
gider blive ved med at svare på det samme igen og igen i een
uendelighed. - Og dermed ville lidt af det gode initiativ som Sven
Fafner i sin tid tog til at få oprettet denne NG være gået fløjten.

Så altså - Inden i poster ? om simlock koder, ringetoner, logo'er,
nummer til sms center, osv. så kig lidt tilbage i trådene i gruppen.

Tak for ordet
--
M.v.h. Ole

Fra : +* Trinity *+

Dato : 10-01-01 08:35

Jeg er fuldstændig enig.... det er faktisk en smule irriterende nogle gange
at folk stiller en masse spørgsmål, som egent er blevet besvaret dagen i
forvejen

Jeg håber folk vil tage det til efterretning...

Tak for en god NG...

Dj Koch / Trinity
ICQ: 21024743
koch@hansen.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-01-01 10:27

+* Trinity *+ skrev:

>Jeg er fuldstændig enig.... det er faktisk en smule irriterende nogle gange
>at folk stiller en masse spørgsmål, som egent er blevet besvaret dagen i
>forvejen

Helt enig.

>Jeg håber folk vil tage det til efterretning...

Nemlig, og hvis de så også vil lære at skære citater ned til et
minimum og sætte kommentaren nedenunder - så ville gruppen blive
rigtig god.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Sven Fafner

Dato : 10-01-01 13:48

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> skrev i en meddelelse
> .... - Og dermed ville lidt af det gode initiativ som Sven
> Fafner i sin tid tog til at få oprettet denne NG være gået fløjten.

Tak, Ole .. men det var nu news:dk.marked.privat.telefon som jeg dengang fik
oprettet
for at få køb/salgannoncerne ud af dk.teknik.telefoni.mobil

dk.teknik.telefoni.mobil blev oprettet på initiativ af Karsten Jensen.

--
Venlig hilsen
Sven Fafner

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-01-01 00:00

Hej...

"Sven Fafner" <sven.fafner@nospam.dk> wrote:

>Tak, Ole .. men det var nu news:dk.marked.privat.telefon som jeg dengang fik
>oprettet
>dk.teknik.telefoni.mobil blev oprettet på initiativ af Karsten Jensen.

Hm - min hukommelsen er ikke hvad den har været beklager - også til
Karsten..
--
M.v.h. Ole