Publisher 2000 -> web
Fra : GC

Dato : 05-02-02 09:28

Hej

Når jeg "konvertere publikation til web-sted" i publisher 2000.
bliver mine tabeller gemt som billeder.

Er der nogen måde at omgå dette på ?
Jeg vil selvfølgelig gerne have gemt dem som tabeller
eller mindst som tekst.

Hvis man gemmer en tabel fra Excel til Html
er der ingen problemer.

På forhånd tak

Gert

Fra : pre

Dato : 05-02-02 13:08

Set med Publishers øjne er en tabel et billede, og nyder derfor godt af alle
de muligheder der er for billeder (Se hvordan værktøjslinien skifter
menuer). Husk at gruppere tabellen sammen med de andre billeder.
Hver gang jeg har fat i Publisher bliver jeg misundelig over de mange smarte
muligheder som vi andre ikke har. F. eks. den funktion der i Preview
kontrollerer om siden er i orden.
pre

Fra : GC

Dato : 06-02-02 09:23

Der er altså ikke mulighed for, som i f.eks. Word
at konvertere tabel til tekst ?

Hvis tabelen indeholder priser eller mål, er det jo noget
bøvl at foretage rettelser eller ændringer på sin webside.

mvh
Gert

Fra : pre

Dato : 06-02-02 17:42

Det er åbenbert prisen for alle de smarte ting. Publisher er egentlig skabt
til print og tryk. Jeg ved egentlig ikke om man kan gå ind og redigere med
en editor, men det er vel et forsøg værd.
pre
http://home.image.dk/~slavic