aimbot tin newbie
Fra : Elbarto

Dato : 05-02-02 06:58

nu er jeg godt og grundigt træt af at blive nakket uden at
¨ramme nogen så jeg søger en aimbot eller sådan noget
til unreal tournament
det skal kunne bruges i multiplayer

Erik aka ---Elbarto

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-02-02 07:39

Der er postet en aimbot i dk.binaer d.03.03 kl 2352, den kan også bruges til
UT
Subject hedder :Aimbot til counterstrike
:)
Prøv den den virker for hårdt !!!

Fra : Filip Larsen

Dato : 05-02-02 07:54

Elbarto skrev

> nu er jeg godt og grundigt træt af at blive nakket uden at
> ¨ramme nogen så jeg søger en aimbot eller sådan noget
> til unreal tournament
> det skal kunne bruges i multiplayer

Efter min mening er aimbot et skråplan. Hvis du vil ramme bedre så øv dig
noget mere. Få evt. fat i nogle gode råd om hvordan man skal bevæge sig,
tastetur/mus opsætning, øv dig offline på nogle bots, find servere med
begyndere, find servere uden aimbot-fjolser på, osv. Du lærer ikke at ramme
bedre fordi du bruger aimbot, tværtimod, så at bruge aimbot er en
falliterklæring, et signal om, at man er en lam idiot der ikke kan finde ud
af spillet. Der er selvfølgelig folk der bruger aimbots netop fordi de gerne
vil være en lam idiot der sutter, men sådan en vil du vel ikke være?

/Filip

Fra : MOA

Dato : 05-02-02 12:03

Der er selvfølgelig folk der bruger aimbots netop fordi de gerne
> vil være en lam idiot der sutter

Nemlig

Aimbots er med til at ødelægge spilllet for alle os andre der ikke snyder.
Jeg fatter ikke hvad der er sjovt ved at vinde ved hjælp af snyd? det må da
være lidt af en flad fornemmelse?

Learning by doing er den eneste vej du bliver bedre til UT, så gør det i
stedet for at snyde!

MOA

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-02-02 12:20

Jeg er helt klart enig med at Cheates er LAMME ,og har ike det der ligner
til overs for dem :)
Men chek nu lige den "aimbot" på dk.binaer LOL....

Just DO it

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 05-02-02 13:21

Elbarto wrote:

> nu er jeg godt og grundigt træt af at blive nakket uden at
> ¨ramme nogen så jeg søger en aimbot eller sådan noget
> [...]

Jeg håber meget du er en trold og ikke mener dit indlæg alvorligt.

Vi er mange som tager UT temmelig seriøst og snydere er bestemt ikke på
hitlisten!

Du bliver simpelthen nødt til at accepterer at der er nogen som er bedre
end dig og så prøve at blive bedre selv, der er kun en vej frem og det
hedder træning, træning, træning...

Sørg for at kende banerne du spiller på, det er stor fordel at vide hvor
power ups ligger og vide hvilket våben som passer bedst i en bestemt
situation. Jeg kan godt finde rundt på banerne og klarer mig normalt
rimeligt, men selvom jeg har spillet længe er der stadig nogen der giver
mig bølle bank.

Meld dig på Clanbase og begynd at spille noget 1on1, det er god træning
og en super måde at lære nye tricks.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : LCO

Dato : 05-02-02 19:58

Elbarto skrev

> nu er jeg godt og grundigt træt af at blive nakket uden at
> ¨ramme nogen så jeg søger en aimbot eller sådan noget
> til unreal tournament
> det skal kunne bruges i multiplayer

NEJ, NEJ, NEJ og atter NEJ. Aimbots er roden til alt ondt i spil som UT.
Ikke alene bliver du ikke en bedre spiller, hvis du bruge dem, endvidere
ødelægger du også spillet for mange andre. Snydere kan gøre en ellers god
dag på nettet til noget af det mest irriterende, som findes. Jeg er selv en
habil spiller, som kan få "rigtig mange bank" på nettet, men jeg spiller
primært for underholdningens skyld, ligesom så mange andre. Hvis du derimod
VIL vinde så kræver det adskellige timers træning online (online fordi: Bots
bevæger sige ikke som andre spillere, hvilket vil hæmme dine udvikling) hver
dag. Dette er prisen, og hvis du ikke forstår det så lær' det uden ad.
Mvh

Ps. Husk, at sætte [UT] foran i emne så kan de i styregruppen bedre
tælle.......
--
[FAUST] LCO