Amdi Petersen's Armee
Fra : rectum moses

Dato : 05-02-02 01:29

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde noget info om dette band og evt.
nogle lydfiler? Jeg har søgt på google, men fandt intet svar.

Fra : Harm Arrigskab

Dato : 05-02-02 18:03

"rectum moses" <6x104138@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde noget info om dette band og evt.
> nogle lydfiler? Jeg har søgt på google, men fandt intet svar.

Jeg har et par øvelokale og live optagelser på en støtte LP
et eller andet sted som jeg kan rippe til dig.
Skal lige finde den frem, så jeg poster dem i dk.binaer.musik
imorgen (Onsdag)

Jeg har ikke det helt store info på dem ud over at de helt klart
var det bedste band i den bølge af 80' hardcore der skyllede
ind over kbh for et par år siden. De var også et imponerende
bekendtskab live, fuld knald på fra start til slut.
I min bog vandt de iøvrigt også slaget om det mest originale
band navn

Harm

Fra : rectum moses

Dato : 05-02-02 18:46

"Harm Arrigskab" <harm-arrigskab@punkass.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bekendtskab live, fuld knald på fra start til slut.
> I min bog vandt de iøvrigt også slaget om det mest originale

Det ser jeg frem til, Harm Jeg mener for resten at have læst i en anden
nyhedsgruppe, at de snart skulle optræde ovre i Chicago til noget, der
hedder Thrash Fest. Folk er vist ret vilde efter at sem dem derovre. Men det
kan jeg også forstå på din post, at der er god grund til.