Ny N6210
Fra : Martin Berentzen

Dato : 09-01-01 20:35

HEJ!

Jeg har lige købt en Nokia 6210. Skal telefonen oplade i mindst 24 timer før
den må benyttes eller er det ikke nødvendigt med de nye LiOn-batterier?

Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-01-01 21:19

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> HEJ!
>
> Jeg har lige købt en Nokia 6210. Skal telefonen oplade i mindst 24 timer
før
> den må benyttes eller er det ikke nødvendigt med de nye LiOn-batterier?

Jeg ved ik lige,, når det er et LION batteri,,

Men det er vist en meget god ting at gøre..

Har har selv en N 6210, og jeg fandt det fornuftigt..

Men det er rigtigt,, et Lion batteri,, kan tåle "slat" lading,, meget mere
end metal batterier.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-01-01 09:55

On Tue, 09 Jan 2001 20:18:53 GMT, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

>før
>
>Jeg ved ik lige,, når det er et LION batteri,,

Telefonen slår vel selv fra når batteriet er fuldt opladet.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : N/A

Dato : 09-01-01 21:41

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 09-01-01 21:41

"Søren Mortensen" <edb@hmautomatic.com> skrev i en meddelelse
> Det er ikke nødvendigt - den fortæller dig selv når den er klar!!

.... og hvis du er tidligere ejer af en 3210, så vil du føle dig som et fjols
fordi du har ejet en 3210 ... den er INTET i forhold til 6210 ... hehe

(gav min 3210 til min mor .......)

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen